پلت فرم فناوری معدن، زنده اجرا می شود

عصر معدن- پلت فرم فناوری معدن و فلزات مستقر در MineHub بصورت زنده اجرا می شود.;

پلت فرم فناوری معدن، زنده اجرا می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، MineHub Technologies مستقر در ونکوور روز سه‌شنبه از راه‌اندازی سکوی فناوری خود ، به منظور بهبود کارآیی در عملیات معاملاتی و انطباق حاکمیت محیط زیست و اجتماعی (ESG) در معادن و زنجیره تأمین فلزات خبر داد.
    پلت فرم MineHub اکنون زنده است و با استفاده از استانداردهای پایه منبع باز Hyperledger Fabric ، بر روی پلت فرم IBM Blockchain ساخته شده است. این شرکت فناوری گفت: استفاده از فناوری blockchain ایمن ، امنیت ، شفافیت و قابلیت ردیابی را از طریق جریان واقعی اطلاعات و محصولات در کل زنجیره تأمین - از معدن به بازار تضمین می کند.
    MineHub با همکاری IBM ، ING Group (NYSE: ING) ، Wheaton Metals Precious، Ocean Partners USA ، Kutcho مس (TSXV: KC) ، Capstone Mining (TSX: CS) و White & Case LLP همکاری داشته است. هر یک از شرکت های شرکت کننده مناطق اصلی زنجیره تأمین را از معدن ، جریان ، تجارت و امور مالی تشکیل می دهند.
    پیش بینی می شود که استفاده اولیه و معاملات با اعضای کنسرسیوم ظرف چند هفته آینده و همچنین افزودن مشارکت کنندگان صنعت جدید به این سکو آغاز شود. اولین نسخه MineHub به معدنچیان این امکان را می دهد تا تولید معدنی و قراردادهای دیجیتالی را با خریداران ضبط کنند ، عملیات پس از تجارت ، تأمین اعتبار و تدارکات را ساده تر کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر