پس از ۳۱۸ روز توقف تولید

کارخانه نورد گروه ملی فولاد در خوزستان وارد مدار تولید شد

عصر معدن- سرپرست مدیریت کارخانه نورد تیرآهن گروه ملی صنعتی فولاد ایران در استان خوزستان گفت: پس از طی شدن ۳۱۸ روز توقف، کارخانه نورد تیرآهن گروه ملی فولاد وارد مدار تولید شد.;

کارخانه نورد گروه ملی فولاد در خوزستان وارد مدار تولید شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایرنا، صادق پارسایی منش با بیان این مطلب در ادامه افزود: کارخانه نورد تیرآهن به همت و تلاش پولادمردان این شرکت و همراهی استاندار خوزستان با تولید تیرآهن سایز 14 فعالیت خود را آغاز کرد.

    وی اظهار کرد: حدود 4هزار تن تولید تیرآهن سایز 14 در دستور کار این خط قرار دارد و برای باقی شمش های انبار، برنامه سایزهای دیگر در نظر گرفته شده است.
    سرپرست مدیریت کارخانه نورد تیرآهن گروه ملی صنعتی فولاد ایران ادامه داد: بی شک راه اندازی این خط تولید گامی موثر در جهت حل مشکلات گروه ملی خواهد بود و امید است به زودی این میزان تولید افزایش یابد.
    شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در ماه های گذشته با مشکلات اقتصادی همراه بود که همین امر باعث عدم پرداخت به موقع حقوق چندین ماه کارگران این شرکت شد؛ این عدم پرداخت حقوق های معوق باعث تجمع در سطح شهر اهواز و محل استانداری خوزستان شد که با تلاش مسئولان و جذب اعتبارات علاوه بر پرداخت حقوق کارگران ، بخشی از خطوط تولید این شرکت نیز فعالیت خود را آغاز کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر