در نشست شورای ارتباطات شرکت های شستا عنوان شد:

سیاست هم افزایی در شرکت های شستا با قدرت جاری می شود

عصر معدن- دومین نشست شورای ارتباطات شرکت های شستا با حضور دکتر محمود ملکوتی خواه عضو هیئت مدیره این شرکت در ذوب آهن اصفهان برگزارشد. دراین جلسه که در روز یک شنبه ۱۰ آذر ماه سال جاری در سال جلسات مدیر عامل ذوب آهن اصفهان برگزار شد ونمایندگان چند شرکت تابعه شستا حضور داشتند، دکتر محمود ملکوتی خواه عضو هیئت مدیره شستا برگزاری دومین نشست شورای ارتباطات شرکت های تابعه شستا در ذوب آهن اصفهان را در راستای شناخت نقاط قوت وضعف روابط عمومی های شستا و تلاش برای گسترش همکاری و هم افزایی دانست.;

سیاست هم افزایی در شرکت های شستا با قدرت جاری می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»،ملکوتی‌خواه روابط‌عمومی‌ها را بهترین ابزار برای دستیابی به شفافیت در سازمان‌ها دانست و افزود: جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها مهم و تصمیم‌ساز است و سازمان‌ها با استفاده از ظرفیت و توان روابط‌عمومی‌ها می‌توانند خدمات، اقدامات و فعالیت‌های خود را به اطلاع مردم و مخاطبان برسانند.
    وی با اشاره به مشکلات موجود در خصوص تامین مواد اولیه در ذوب‌آهن بیان کرد: با توجه به سیاست هم‌افزایی در میان شرکت‌های تابعه شستا و رفع مشکل تامین مواد اولیه، افزایش سرمایه شرکت زغال‌سنگ پروده طبس انجام می‌شود تا بتوانند مواد اولیه مورد نیاز ذوب آهن را تامین کنند.
    وی با اشاره به  قدمت فعالیت های روابط عمومی این شرکت  گفت : روابط عمومی ذوب آهن اصفهان دارای تجربیات ارزنده وظرفیت های زیادی است که لازم است این تجربه وتوان به شرکت های دیگر منتقل شود.
    در این نشست دکتر حسن محمدی هدف از تشکیل نشست‌های استانی را ایجاد فضای هم‌افزایی، همراهی و هماهنگی‌های شرکت‌های تابعه جهت استفاده از حداکثر ظرفیت‌های مجموعه شستا عنوان کرد و افزود: این اقدام که از استان خوزستان آغاز شد، علاوه بر تنوع بخشیدن به ارتباطات رسانه‌ای، باعث می شود اهداف شستا در استان‌های مختلف پیش برود.
    در آغاز این نشست دکتر علی راعی مشاور رسانه ای و مجلس مدیر عامل، علیرضا امیری مدیر و سرپرستان روابط عمومی شرکت به معرفی برنامه ها و عملکرد بخش های مختلف روابط عمومی ذوب آهن پرداخته و آمادگی خود جهت همکاری با روابط عمومی سایر شرکت ها وانتقال تجربیات مربوطه را اعلام نمودند.
    پیش از نشست شورای ارتباطات، دکتر محمود‌ملکوتی‌خواه و هیات‌همراه با حضور در گلزار شهدای ذوب آهن به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و گفت: برای من افتخار است از مجموعه‌ای بازدید می‌کنم که اکثر اعضای آن افرادی سخت‌کوش، فعال و از خانواده ایثارگر و شهدا هستند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر