اثرگذاری شرکت «فولاد مبارکه» در امور اقتصادی کشور

عصر معدن- رئیس فراکسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۳ قانون اساسی گفت: شرکت «فولاد مبارکه اصفهان» با در نظر گرفتن تحریم‌ها به خوبی توانسته ارزش افزوده برای کشور ایجاد کند و ارز حاصل از صادراتش را به داخل کشور بازگرداند که این امر می‌تواند نشان از چرخه فعالیت مطلوب این شرکت باشد.;

اثرگذاری شرکت «فولاد مبارکه» در امور اقتصادی کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایلنا، حمیدرضا فولادگر با اشاره به اینکه صنایع معدنی در کشور جز صنایع مادر برشمرده می‌شوند، گفت: صنعت فولاد در کشور‌های در حال توسعه حائز اهمیت و تعیین کننده است چه در صنعت و چه ساختمان‌سازی و چه در تولید قطعات صنعتی و ماشین‌سازی.

    وی تصریح کرد: در بین صنایع فولادی کشور، شرکت «فولاد مبارکه اصفهان» به خاطر اینکه در سال‌های گذشته توانسته زنجیره فعالیت‌های خود را تکمیل کند، - از معدن تا محصولات پایین دستی- توانسته اثرگذاری زیادی در امور اقتصادی کشور داشته باشد.

    این نماینده مجلس تاکید کرد: شرکت «فولاد مبارکه اصفهان» در زمینه اشتغال زایی بسیار موفق عمل کرده است البته شرکت‌های زیر مجموعه این شرکت هم در زمینه اشتغال زایی بسیار خوب عمل کرده‌اند.

    همچنین این شرکت با در نظر گرفتن تحریم‌ها به خوبی توانسته ارزش افزوده برای کشور ایجاد کند و ارز حاصل از صادراتش را به داخل کشور بازگرداند که این امر می‌تواند نشان از چرخه فعالیت مطلوب این شرکت باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر