مدیر برنامه ریزی فروش و حمل محصولات شرکت فولاد مبارکه خبر داد؛

عبور از مرز ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فروش انواع محصولات شرکت فولاد مبارکه در سال «جهش تولید»

عصر معدن- مدیر برنامه ریزی فروش و حمل محصولات شرکت فولاد مبارکه گفت: در سال «جهش تولید» شرکت فولاد مبارکه از مرز ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فروش انواع محصولات عبور کرد.;

عبور از مرز ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فروش انواع محصولات شرکت فولاد مبارکه در سال «جهش تولید»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایراسین، یونس حمزوی اظهار داشت: در سال «جهش تولید»، شرکت فولاد مبارکه با همت و تلاش همه کارکنان شرکت، توانست از مرز 7میلیون و 600هزارتن فروش انواع محصولات خود عبور کند.

    وی با اشاره به تحقق برنامه سال و ثبت رکورد جدیدی در فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه در سال گذشته تصریح کرد: در سال «جهش تولید» 7میلیون 753 هزارتن انواع محصول به مقصد مشتریان ارسال شد.

    مدیر برنامه ریزی فروش و حمل محصولات شرکت فولاد مبارکه بیان داشت: این رکورد شامل یک میلیون و340 هزار تن تختال، چهار میلیون و600 هزار تن محصولات گرم و یک میلیون و 813 هزار تن انواع محصولات سرد و پوشش دار بوده است که به مقصد مشتریان ارسال شد.

    وی اضافه کرد: در سال گذشته علاوه بر تحقق 102 درصدی برنامه سال 1399 در حوزه حمل محصولات، با رشد سه و نیم درصدی حمل محصول نسبت به مدت مشابه در سال 1398، رکورد جدیدی در حمل محصولات شرکت فولاد مبارکه نیز رقم خورد.

    حمزوی دستاوردهای مهم حاصله را به خانواده بزرگ گروه فولاد مبارکه و همه ذینفعان تبریک گفت و افزود: با همراهی مدیریت عالی شرکت و در سایه تلاش و همکاری تمامی کارکنان شاهد دستیابی به توفیق های جدید در شرکت فولادمبارکه هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر