سیاست های ترامپ با شرکت های فولادی امریکا چه کرد

عصر معدن- شرکت فولاد آمریکا در بین همتایان خود در نتایج فصلی سقوط کرد. این موضوع سرمایه گذاران متعجب کرد که آیا آن‌ها سود واقعی از سیاست‌های تجاری که باعث بالا رفتن قیمت این فلز شده‌اند را خواهند دید.;

سیاست های ترامپ با شرکت های فولادی امریکا چه کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، در حالی که steelmaker مستقر در پیتسبورگ پس پیش‌بینی درآمده‌ای سال 2018 خود را بالا برد، در یک طرح سه‌ماهه سوم برآورد متوسط تحلیل گران را رد کرده  و سود سهام را 5 سنت برای هر سهم نگه می‌دارد.

    در سالی که تعرفه های دولت ترامپ به افزایش 40 درصدی قیمت داخلی فولاد کمک کرده ، اما  سهام steelmaker با افزایش بیشتر تولیدکنندگان رقیب به دست آمده است.

    مدیر عامل شرکت Jefferies  گفت: "با در نظر گرفتن میزان نقدینگی این شرکت در حال حاضر، فکر می کنم مردم کمی بی تاب هستند". وی ادامه داد:  اگر فکر می‌کنید که چشم‌انداز اقتصاد کلان غیرقابل دفاع است یا  تقاضا می‌تواند به خاطر این سیاست‌های تجاری رنج ببرد، شما اشتباه می کنید .

    وی اضافه کرد: بزرگترین خطر برای بازار ایالات متحده، تضعیف تقاضا است و در صورتی که این موضوع رخ دهد، مردم می خواهند پول خود رادریافت کنند."

    برای سومین بار در یک ردیف، فولاد ایالات متحده پس از ارائه درآمد، سقوط کرد. این سهام 9/8 درصد در نیویورک کاهش یافته و از آنجایی که نتایج سه ماهه اول ماه مه را منتشر کرد، بزرگترین افت قیمت گذاری را شاهد بوده است. نگرانی‌ها در مورد رشد تقاضا در ذهن سرمایه گذاران وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر