فولاد چین تاپایان ۲۰۱۸، رکورد می زند

عصر معدن- یک مشاور دولتی در روز دوشنبه گفت: انتظار می‌رود تولید فولاد خام ۲۰۱۸ در چین قبل از بازگشت به ۹۰۰ میلیون تن در سال آینده، رکورد سالانه ۹۲۳ میلیون تن را داشته باشد.;

فولاد چین تاپایان ۲۰۱۸، رکورد می زند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» در واقع افزایش تولید ناخالص داخلی فولاد در سال جاری از 831.73 میلیون تن در سال 2017 شروع به افزایش کرده و کارخانه های عمده فولادی، تولید خود را قبل ازکاهش ظرفیت تولید برای کمک به هوای پاک افزایش دادند.
    Li Xinchuang رئیس موسسه برنامه‌ریزی و تحقیقات صنعت متالورژی چین، گفت: خروجی فولاد به دلیل وضعیت اقتصادی عمومی و تقاضا در هر 2بازار داخلی و جهانی به حرکت در می‌آید" و مبارزه مداوم ضد آلودگی چین و عدم اطمینان ناشی از اصطکاک تجاری چین و ایالات‌متحده نیز بر بازار فولاد تاثیر خواهد گذاشت.
    این شرکت همچنین پیش‌بینی کرد که مصرف فولاد چین در سال 2019 به 800 میلیون تن خواهد رسید که در مقایسه باسال جاری کاهش 20میلیون تنی خواهد داشت و ناشی از کاهش تقاضا در بخش‌های مالی، اتومبیل و انرژی است.
    همچنین هیات تحقیق دولت پیش‌بینی می‌کند که چین در سال 2019 به میزان 55 میلیون تن محصولات فولاد صادر خواهد کرد که این میزان نسبت به سال جاری که 56.2 میلیون تن بوده با  کاهش‌ همراه خواهد شد.
    در نهایت می توان گفت که صادرات و وارات فولاد با تغییر و نوسانات بسیاری همراه بوده و عمدتا روبه کاهش رفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر