معاون وزیر تعاون:

سرمایه‌گذاری مناسب در حوزه معدن پشتوانه‌ای قوی برای آینده کشور است

عصر معدن- معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را شرکتی موفق در حوزه معدن دانست و گفت: این شرکت می تواند شرکتی پیشرو و شتاب دهنده در حوزه معدنی باشد.;

سرمایه‌گذاری مناسب در حوزه معدن پشتوانه‌ای قوی برای آینده کشور است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا،علیرضا عسگریان روز گذشته به همراه «حجت کاظمی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق، گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران یکی از بزرگترین شرکت های معدنی کشور محسوب می شود که همواره نیازمند برنامه ریزی های دقیق و مدون، مدیریتی کارآمد و پیشران و همکاری و هماهنگی بین تمامی بخش های مجموعه است.

    وی با تاکید بر اینکه در شرکت ها، تنها مدیرعامل مسوول پیشبرد اهداف نیست افزود: تمامی نیروها در پیشرفت و توسعه شرکت خود نقش دارند.

    عسگریان با بیان این که شرکت سنگ آهن از معدود شرکت های بین نسلی است، اظهار کرد: با شفاف سازی طرح ها و نظارت بر فعالیت های اجرایی در آن ها باید از سرمایه ها حفاظت کنیم.

    وی به موضوع سرمایه گذاری نیز اشاره ای کرد و گفت: برای توسعه و رسیدن به یک آینده روشن، نیازمند سرمایه گذاری های قوی در حوزه معدن هستیم که امیدواریم این سرمایه ها در استان یزد، استان های مجاور و حتی در کشور شناسایی شده و با تامین مالی اهداف توسعه ای به خوبی پیش رود.

    معاون وزیر با تاکید بر این که شرکت سنگ آهن مرکزی ایران شرکتی موفق است که می تواند پیشرو و شتاب دهنده باشد، تصریح کرد: این شرکت می تواند در یک برنامه سه ساله تمامی ظرفیت های خود را به خوبی پیدا کند.

    عسگریان در پایان خاطر نشان کرد: اگر برنامه ای عملی، مدون، ترکیبی و چند جانبه داشته باشیم و به درستی سرمایه گذاری کنیم می توانیم امیدوار باشیم که در آینده پشتوانه ای قوی تر از نفت خواهیم داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر