مدیر تکنولوژی و اجرای پروژه‌های فولاد سبا مطرح کرد:

قابلیت تولید ورق با ضخامت ۱.۵ تا ۱.۲ میلی‌متر در مجتمع فولاد سبا

عصر معدن- مدیر تکنولوژی و اجرای پروژه‌های فولاد سبا درخصوص تعمیرات اساسی برنامه‌ریزی‌شده در مجتمع فولاد سبا گفت: با اقدامات صورت‌گرفته در زمینه تعمیرات اساسی برنامه‌ریزی‌شده در مجتمع فولاد سبا، امکان تولید ورق با ضخامت ۱.۵ و حتی ۱.۲ میلی‌متر در این مجتمع وجود خواهد داشت.;

قابلیت تولید ورق با ضخامت ۱.۵ تا ۱.۲ میلی‌متر در مجتمع فولاد سبا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فولاد مبارکه اصفهان، مصطفی شکرچی‌زاده در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از خط تولید و تجهیزات مجتمع فولاد سبا اظهار کرد: عمده‌ترین فعالیت‌هایی که در تعمیرات اساسی برنامه‌ریزی‌شده فولاد سبا انجام می‌شود نصب قفسه 7 نورد گرم، نوسازی و تعویض اتوماسیون نورد گرم و ریومپ کلی خط ریخته‌گری شماره یک است.

    به گفته وی، مجتمع فولاد سبا با انجام ریومپ ریخته‌گری خط شماره یک و با افزایش ضخامت تختال از 62 به 75 میلی‌متر و تختال ورودی به نورد از ضخامت 50 به 55 تا 60 میلی‌متر، می‌تواند تا 20 درصد افزایش ظرفیت تولید داشته باشد.

    شکرچی‌زاده ادامه داد: با ریومپ و نصب قفسه 7 نورد گرم، قابلیت تولید ورق‌هایی با ضخامت 1.5 میلی‌متر و حتی تا 1.2 میلی‌متر به ظرفیت مجتمع فولاد سبا اضافه خواهد شد.

    به گفته وی، در زمینه تولید فولاد مذاب در فولاد سبا پروژه‌هایی تعریف شده که با اقدامات انجام‌شده و تکمیل این پروژه‌ها، ظرفیت یک میلیون و 800 هزارتنی ایجاد شده در واحد ریخته‌گری و نورد محقق خواهد شد.

    مدیر تکنولوژی و اجرای پروژه‌های فولاد سبا در پایان گفت: برنامه‌ریزی برای سال‌های آینده مجتمع فولاد سبا نیز افزایش ظرفیت تولید کارخانه به میزان 2 میلیون تن تعریف شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر