رییس هیات عامل ایمیدرو:

برنامه آموزش تکنسین های حفاری، آتشباری، استخراج و فرآوری توسط ایمیدرو

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: در راستای توانمندسازی امر آموزش و توسعه معادن، ایمیدرو حمایت از طرح های تحقیقاتی مورد نیاز این بخش را آغاز کرده است. وی همچنین از اجرای برنامه آموزش تکنسین های حفاری، آتشباری، استخراج و فرآوری توسط ایمیدرو خبر داد.;

برنامه آموزش تکنسین های حفاری، آتشباری، استخراج و فرآوری توسط ایمیدرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، خداداد غریب که عصر روز گذشته در جلسه کمیته آموزش و پژوهش ایمیدرو سخن می گفت، افزود: در راستای بند 59 برنامه های عملیاتی نقشه راه معدن و صنایع معدنی، تدوین نیازهای آموزشی و اجرای آموزش های تخصصی و مهارتی مرتبط با حوزه معدن و صنایع معدنی در حال انجام است.

    وی افزود: آسیب شناسی و شناسایی ضعف های آموزشی در تولید و ایمنی، توانمندسازی منابع انسانی در معادن کوچک و همچنین همکاری در زمینه فناوری های نوین از جمله اهداف ایمیدرو ذیل برنامه های نقشه راه معدن خواهد بود.

    غریب پور توانمندسازی مدیران، احصا نیازهای معادن کوچک و آموزش تکنسین های حفاری، آتشباری، استخراج و فرآوری را از برنامه های این سازمان طی سال جاری عنوان کرد و گفت: در بحث بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی معادن (HSEE) به ویژه معادن زغالسنگ، ایمیدرو مصمم به آموزش و رعایت استانداردهای مرتبط با این بخش است.

    حمایت از پایان نامه های دانشگاه ها

    وی در بخش دیگری با اشاره به اقدامات ایمیدرو در زمینه پیوند دانشگاه و صنعت عنوان کرد: همکاری با مراکز علمی و دانشگاه هایی همچون امیرکبیر، تهران، صنعتی شریف و جهاد دانشگاهی ادامه خواهد داشت.

    غریب پور افزود: در این راستا، حمایت از طرح های تحقیقاتی به ویژه پایان نامه های دانشگاهی که مرتبط با نیازهای این بخش است را در دستور کار قرار داده ایم.

    اهداف همکاری با مراکز علمی

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه مدیریت پروژه ها به طور علمی، اصل غیرقابل انکار در توسعه است، گفت: هدف ایمیدرو در ایجاد ارتباط موثر با دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان، کسب دانش مهندسی و سپس دستیابی به دانش طراحی است.

    وی اعلام کرد: امیدوار هستیم با اجرای هرچه بهتر برنامه های آموزشی توسط ایمیدرو، مسیر رشد و توسعه در این بخش با سرعت بیشتری محقق شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر