تا پایان سال انجام می شود:

۲۲ دیگ وارد مدار تولید آلومینیوم جاجرم می شود

عصر معدن- مدیرعامل آلومینای ایران بیان کرد: اولویت اصلی ما تامین آلومینای مورد نیاز کشور است.;

۲۲ دیگ وارد مدار تولید آلومینیوم جاجرم می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴:۰۰

    تورج زارع در گفت و گو با «عصر معدن»، با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه آلومینیوم جاجرم اظهار کرد: در واحد آلومینیوم سازی تا به امروز 28 دیگ وارد مدار تولید شده است و در نظر داریم تا پایان سال حداقل هفته ای یک دیگ را وارد مدار کنیم. امیدواریم تا پایان سال 22 دیگ را به مدار تولید اضافه کنیم.
    وی تصریح کرد: تا به امروز6 هزار تن شمش آلومینیوم تولید شده است که تا پایان سال به بیش از 10 هزار تن خواهد رسید. امیدوارم در 3 ماهه اول سال آینده تمام دیگ ها وارد مدار تولید شود.
    زارع درباره تامین نیاز آلومینای کشور نیز بیان کرد: با توجه به اینکه دو سوم آلومینای کشور از طریق واردات تامین می شود، براساس نیاز واحدها و در صورتی که گپ آلومینا وجود داشته باشد، شرکت ما آلومینای مورد نیاز کشور را تامین می کند. درواقع به نسبت تولید هر شرکت به همان میزان آلومینای ما نیز سالانه بین شرکت ها تقسیم می شود.
    وی همچنین با اشاره به وضعیت فروش آلومینیوم این شرکت، افزود: اولویت اصلی کشور در بحث آلومینیوم تامین نیاز کشور است. در سال هایی که رونق اقتصادی خوب باشد بی شک نیاز داخلی را تامین می کنیم اما در صورت اشباع بازار برنامه صادرات را در دستور کار قرار می دهیم  و بازار هدف اصلی ما ترکیه یا دیگر کشورها همچون چین است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر