یزدی‌زاده:

فروش محصولات ذوب‌آهن خارج از بورس کالا مطرح نیست/ بخشنامه وزارت صمت مربوط به آبان ماه است

عصر معدن- هفته گذشته خبری با عنوان "مجوز وزارت صنعت،معدن و تجارت برای فروش محصولات ذوب آهن اصفهان در خارج از بورس کالا صادر شد" در رسانه ها منتشر شد که در این باره مدیرعامل ذوب آهن اصفهان می گوید: این بخشنامه و مجوز، قدیمی و مربوط زمان التهاب بازار بوده است.;

فروش محصولات ذوب‌آهن خارج از بورس کالا مطرح نیست/ بخشنامه وزارت صمت مربوط به آبان ماه است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از اقتصاد آنلاین، هفته گذشته خبری با عنوان "مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت برای فروش محصولات ذوب آهن اصفهان در خارج از بورس کالا صادر شد" در رسانه ها منتشر شد که در این باره مدیرعامل ذوب آهن اصفهان می گوید: این بخشنامه و مجوز، قدیمی و مربوط زمان التهاب بازار بوده است.

    منصور یزدی زاده با بیان این مطلب در ادامه  به بخشنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره و عنوان کرد:  بحث فروش محصولات ذوب آهن خارج از بورس کالا اصلا مطرح نیست. 

    وی گفت: در دوره ای که بازار فولاد دچار التهاب کاذب بود و بخشنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت سعی در کنترل قیمت و ایجاد محدودیت در تقاضا و سقف خریدها داشت، بخشنامه مذکور به منظور پیشگیری از توقف کار پروژه ها زده شد اما امروز التهاب ها کنار رفته این موضوع اصلا مطرح نیست.

    مدیرعامل ذوب آهن اصفهان افزود: تاریخ بخشنامه نیز مشخص است و تاکید می کنم که ذوب آهن اصفهان به دلیل مزایای بسیار بورس کالا، حامی همیشگی این بورس بوده و خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر