مدیر عامل ذوب آهن در دیدار فرماندهان بسیج این شرکت:

مهمترین هدف ذوب آهن اصفهان، افزایش تولید است

عصر معدن- به مناسبت هفته بسیج، فرماندهان حوزه مقامت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان با منصور یزدی زاده مدیر عامل شرکت دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار یزدی زاده ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت رشادت های بسیجیان در عرصه های مختلف ، اهمیت جایگاه و نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و دوران کنونی و نبرد اقتصادی موجود را یاد آور شد و گفت: حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، بسیج را به عنوان شجره طیبه، مدرسه عشق و نهاد تضمین کننده آرامش و امنیت کشور دانسته اند و افراد بسیجی باید به شغل خود و بسیجی بودن خود افتخار کنند و همواره به فکر انجام رسالت های خطیر آن باشند.;

مهمترین هدف ذوب آهن اصفهان، افزایش تولید است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، وی افزود : افتخار من این است که خود بسیجی بوده و هم اکنون نیز مسئولیت اداره شرکتی را بر عهده دارم که بیش از 14000 نفر بسیجی جان برکف و اعضاء خانواده  های شهید و ایثارگر در آن به خدمت مشغول هستند.
    یزدی زاده با اشاره به شرایط اقتصادی امروز کشور و شرایط جاری شرکت یادآور شد: مهمترین هدف شرکت افزایش تولید و رسیدن به تولید مطلوب 4 میلیون تن است و ما باید با پشتوانه همکاران خود و با کمک خداوند متعال و به کارگیری صرفه جویی و بهره گیری از اصول اقتصاد مقاومتی ، اهداف عالیه کارخانه را به ثمر برسانیم.
    وی وظیفه اصلی خود را دفاع از حریم ذوب آهن در برابر بدخواهان و مغرضان، افزایش تولید و سهیم کردن کارکنان در سود کارخانه و بهبود وضع معیشتی آنها دانست.

    یزدی زاده در پایان با تشکر از فعالیت ها و حضور مؤثر در عرصه های مختلف به ویژه هفته دفاع مقدس و هفته بسیج، برای تمامی همکاران و بسیجیان شرکت آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

    حمایت جدی بسیجیان ذوب آهن از مدیریت عالی شرکت
    بسیجیان ذوب آهن همراه با انجام وظایف کاری خود رسالت بسیجی خود را نیز انجام می دهند. در این دیدار سرهنگ امیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت نیز ضمن بیان  این مطلب با ارایه گزارشی از وظایف کاری بسیج و عملکرد آن در بخش های مختلف، آمادگی بسیجیان و فرماندهان را برای انجام وظایف توأمان  خود در بعد کاری و ابعاد نظامی و فرهنگی در شرایط موجود اعلام کرد.
    وی با تاکید بر حمایت جدی فرماندهان و بسیجیان ذوب آهن از مدیریت عالی شرکت افزود: ما برای انجام وظایف خود با تمام مدیران شرکت و به ویژه روابط عمومی همکاری خوبی داشته و امیدواریم در دیدارهای بعدی خواسته های مدیرعامل را برآورده کرده و موفقیت های بیشتری را گزارش دهیم.
    همچنین در ادامه این برنامه علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت طی سخنانی با اشاره به همکاری های روابط عمومی و بسیج اظهار امیداری نمود که بتوان به نحو شایسته از اهداف ، برنامه ها وجایگاه ذوب آهن دفاع کرد.
    مجید مرادیان معاون روابط عمومی شرکت و مسئول روابط عمومی بسیج نیز با اشاره به عملکرد مثبت بسیج در زمینه مسئولیت های اجتماعی، بخشی از اقدامات عام المنفعه بسیج در زمینه های کمک رسانی به زلزله زدگان، ساخت و تعمیر اساسی 7 باب منزل مسکونی، جمع آوری و توزیع کمک های کارکنان بین نیازمندان مناطق محروم، مساعدت در برپایی موکب های اربعین در عراق و غیره را بیان کرد و افزود : باید اقدامات  و کمک های ذوب آهن اصفهان به کشور و خصوصا منطقه لنجان یادآوری و ثبت شده است.
    وی از همکاران و بسیجیان شرکت درخواست کرد که در فضای حقیقی و فضای مجازی به دفاع از خط اول جبهه صنعت کشور بپردازند. وی همچنین یادآور شد که در "مجموعه فرهنگی شهدای خط شکن شهرستان  فلاورجان"  سالن اصلی این مجموعه به نام: شهدای ذوب آهن اصفهان"ساخته و نامگذاری شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر