رکورد تولید ماهانه شمش در فولاد خوزستان شکسته شد

عصر معدن- مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از شکسته شدن رکورد تولید ماهیانه شمش در این شرکت خبر داد و گفت: پس از گذشت سه سال رکورد تولید ماهیانه شمش در شرکت فولاد خوزستان از زمان تاسیس تاکنون شکسته شد.;

رکورد تولید ماهانه شمش در فولاد خوزستان شکسته شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، امین ابراهیمی اظهار کرد: پس از سه سال در آبان ماه 1400، با تلاش نیروهای شرکت فولاد خوزستان توانستیم با تولید 342 هزار و 824 تن رکورد تولید ماهیانه شمش را ارتقا دهیم.

    وی افزود: با توجه به تشدید تحریم‌ ها و محدودیت‌ های تامین برق، با شرایط بسیار سختی برای تولید مواجه هستیم اما هیچکدام از این مسایل نتوانسته مانعی در برابر تلاش ما برای تولید و ارتقای آن شود.

    مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تصریح کرد: در پاییز شرایط بسیار خوبی برای شرکت فولاد خوزستان رقم خورده است به شکلی که رکورد تولید روزانه و ماهیانه شمش تختال در مهرماه شکسته شد و همچنین در آبان ماه پس از گذشت سه سال رکورد ماهیانه تولید شمش فولادی ارتقا پیدا کرد.

    ابراهیمی با بیان اینکه توسعه رمز تولید پایدار است، عنوان کرد: پیش از این رکورد تولید در بهمن 97، با تولید 338 هزار و 704 تن به دست آمده بود.

    وی ادامه داد: تولید با کیفیت و حضور در بازارهای بین‌الملل در کنار نگاه به توسعه، ارکان راهبردی مجموعه فولاد خوزستان را تشکیل می‌دهد و در این زمینه سیاست فولاد خوزستان در عرصه تولید، حضور مستمر و تاثیرگذار در بازارهای بین‌المللی، تامین نوردکاران داخلی و ارزآوری برای کشور است.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر