یک شرکت معدنی مهم در راه بورس

عصر معدن- به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور شرکت سرمایه‌گذاری این صندوق در ماه‌های آینده وارد بازار سرمایه می‌شود و به تبع آن شرکت‌های تابعه از جمله زغالسنگ کرمان را وارد بورس خواهد کرد.;

یک شرکت معدنی مهم در راه بورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از اقتصاد آنلاین، رضا مسرور مدیرعامل این صندوق افزایش بازده دارایی‌های صندوق فولاد را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های صندوق در سال جهش تولید عنوان کرده است.

    مسرور تاکید کرده ؛ با توجه به بررسی‌های جامعی که در شورای سرمایه‌گذاری صندوق فولاد انجام شد، به این نتیجه رسیدیم که ورود هوشمندانه به بازار سرمایه، مناسب‌ترین رویکرد در راستای افزایش بازده دارایی‌های صندوق است.

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: شرکت فولاد تجارت دالاهو به عنوان شرکت سرمایه‌گذاری صندوق نسبت به بورسی شدن شرکت‌های تابعه و سرمایه‌گذاری در بازه زمانی تعیین شده، اقدام می‌کند.

    وی ادامه داد: شرکت‌های سنگ آهن مرکزی ایران، زغالسنگ پرورده طبس، زغالسنگ کرمان، فولاد آلیاژی ایران، فولاد خراسان و فراورده‌های نسوز آذر در قالب یک هلدینگ فولاد تجارت دالاهو در بورس قرار میگیرد.

    به گفته کارشناسان امر اینک سه هزار کارگر در معادن زغالسنگ فعال سه شهرستان شمالی استان کرمان شامل زرند، راور و کوهبنان مشغول بکار هستند که قرار گرفتن این معادن در بورس میتواند گره گشای بسیاری از مطالبات و مشکلات قدیمی و حل نشده این قشر از زحمتکشان جامعه باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر