مشکلات کامیون‌داران، تولید مبلمان شهری را هم مختل کرد

عصر معدن- ماده اولیه برای تولید بخشی از مبلمان شهری از سوی بخش معدن تامین می شود و این در حالی است که گران شدن قیمت لاستیک کامیون ها می تواند قیمت حمل مواد معدنی را افزایش داده و به دنبال آن بهای محصول نهایی را نیز گرانتر کند.;

مشکلات کامیون‌داران، تولید مبلمان شهری را هم مختل کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳:۰۰

    مدیر اجرایی شرکت بتلند که در حوزه مبلمان شهری بتنی نیز فعال است در گفت و گو با «عصرمعدن» اظهار کرد: متاسفانه امروز برخی از کامیون دار ها برای افزایش قیمت حمل به دنبال اعتصاب هستند. این در حالی است که در گذشته و با رشد قیمت دلار، شاهد چنین اتفاقی نبودیم.
    علیرضا رضوی ادامه داد: کامیون‌دار ها باید بدانند حتی اگر 15 الی 20 درصد قیمت حمل را گران تر از قیمت قبلی اعلام کنند، درنهایت محصول نهایی که به دست خودشان می رسد نیز گران می شود، بنابراین چنین روشی منطقی نخواهد بود.
    رضوی در ادامه با اشاره به وضعیت تولید مبلمان شهری بتنی، تصریح کرد: در حال حاضر میزان تولید در واحدها کاهش یافته و بخشی از محصولات در کارخانه ها باقی مانده اند. باید به این نکته توجه داشت که این کسب و کار چند وجهی بوده و به سایر فرآیند های دیگر متصل است.
    وی افزود: زمانی که بودجه های عمرانی کاهش پیدا می کند به دنبال آن پروژه ها نیز کم می شوند و در نهایت تولید نیز کاهش می یابد. ما متاثر از وضعیت عمومی کشور هستیم. در حال حاضر تولید بخشی از محصولات ما که در پارک ها و پیاده رو ها استفاده می شوند، کاهش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر