مدیرعامل شرکت مس عنوان کرد:

خیز شرکت مس برای افزایش تولید در سال ۹۸

عصر معدن- محمدرضا بنی‌اسدی‌راد گفت: رشد ۱۳ درصدی تولید آند و ۱۱ درصدی تولید کاتد از ابتدای سال ۹۸ تاکنون نشان‌دهنده این است که شرکت مس از همین ابتدای سال عزم خود را جزم کرده است تا منویات مقام معظم رهبری را در زمینه رونق تولید بر آورده کند.;

خیز شرکت مس برای افزایش تولید در سال ۹۸
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، مدیرعامل شرکت مس در جلسه شورای معاونین شرکت مس با عنوان این‌ خبر و با اشاره به تجربه موفق سال گذشته شرکت مس در حوزه تولید گفت: اکنون باید در مسیر رو به جلو حرکت کنیم و تلاش می‌کنیم تا تمام موانعی که بر سر راه افزایش تولید است رفع شود.
    وی با تأکید بر این‌که اولویت اول ما افزایش تولید است یادآور شد: همانطور که در سال گذشته موفق به تولید 247 هزار تن کاتد شدیم امسال نیز رکوردهای بیشتری در حوزه تولید خلق می‌کنیم.
    مدیرعامل شرکت مس با اشاره به هدف 15 هزار میلیارد تومانی فروش برای سال 98 گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با همت شبانه‌روزی همکاران حوزه فروش موفق به فروش بیش از 2 هزار میلیارد تومانی شدیم که قطعاً عملکرد خیلی خوبی برای شرکت مس است.
    به گفته بنی‌اسدی‌راد یکی دیگر از موفقیت‌های شرکت انجام پروژه مخازن اسیدسولفوریک بندرعباس در کمتر از شش‌ماه بود که با بهره‌برداری از این طرح در روزهای آینده انتقال اسیدسولفوریک تولیدی مجتمع مس سرچشمه با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و قطعاً به پایداری کارخانه اسید کمک خواهد کرد.
    مدیرعامل شرکت مس با بیان این‌که اسیدسولفوریک تولیدی مجتمع مس سرچشمه می‌تواند زمینه‌ها و فرصت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی بسیاری را در حوزه کشاورزی و فعال‌سازی معادن کوچک اکسیدی و سولفوری کم‌عیار از طریق فرایند هیپ لیچینگ فراهم کند اظهار داشت: در این راستا، شرکت مس آمادگی ارائه خدمات مشاوری و پشتیبانی به سرمایه‌گذاران در این حوزه را دارد. مضاف بر این‌که شرکت مس امکان عرضه اسید با قیمت مناسب و خرید تضمینی کاتد را نیز دارد تا گام بزرگی در رونق تولید و اشتغال‌زایی در مناطق محروم فراهم شود.
    حرکت جهادی شرکت مس در مناطق سیل‌زده ادامه دارد
    بنی‌اسدی‌راد در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به حرکت جهادی شرکت مس در کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده کشور به‌ویژه استان خوزستان که یک منطقه حساس و استراتژیک برای کشور است گفت: ما به‌عنوان یک شرکت بزرگ صنعتی در این زمینه وظایفی در حوزه پشتیبانی و تهیه اقلام اساسی داریم که باید به نحو احسن انجام شود.
    وی افزود: از ابتدای سال جاری با تعیین حجت‌الاسلام علی‌اصغر توحیدی به‌عنوان نماینده ویژه شرکت مس در استان خوزستان و شهر حمیدیه تلاش کردیم تا کمک‌رسانی با نظارت و برنامه‌ریزی دقیق انجام شود.
    بنی‌اسدی‌راد تصریح کرد: با گذشت بیش از یک‌ماه از سیل در مناطق غربی هم‌اکنون این مناطق از وضعیت بحرانی خارج شده‌اند و وارد مرحله اسکان موقت شده‌اند که شرایط و فرهنگ خاص خود را دارد و باید نیازهای این مرحله شناسایی شوند و برای مردم عزیز استان خوزستان ارسال شود.
    مدیرعامل شرکت مس ادامه داد: با فرارسیدن فصل گرما و سخت‌تر شدن شرایط تلاش خواهیم کرد تا نیازهایی همچون سرویس‌های بهداشتی، دستگاه آب‌شیرین‌کن و وسایل سرمایشی برای این مناطق ارسال شود.
    گفتنی است،‌جلسه شورای معاونین شرکت مس با حضور مهندس «محمدرضا بنی‌اسدی‌راد» مدیرعامل شرکت مس، «علی محمدی» عضو هیأت‌مدیره، «محسن بازارنوی» معاون مالی و اقتصادی، «مهدی مجدفر» معاون هماهنگی، «علی کریمی‌پور» مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی، «آرمان حسنی» معاون منابع انسانی و پشتیبانی، حجت‌‌الاسلام علی‌اصغر توحیدی مشاور فرهنگی و ورزشی مدیرعامل، «رضا شریفی» مدیر مجتمع مس سونگون، «حسین احمدی» مدیر مجتمع مس سرچشمه، «جلیل حسانی» مدیر مجتمع مس میدوک، «سعد عبدی» مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مس و با هدف بررسی عملکرد تولیدی مجتمع‌های سه‌گانه شرکت مس و همچنین عملکرد فروش از ابتدای سال جاری تاکنون برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر