سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی در بخش معدن بشرویه خراسان جنوبی

عصر معدن- سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از سرمایه گذاری ۲۹۹ میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریالی در بخش معدن شهرستان بشرویه تاکنون خبر داد.;

سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی در بخش معدن بشرویه خراسان جنوبی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، حجت ایمانطلب در حاشیه جلسه تعیین تکلیف معادن غیرفعال و راکد شهرستان بشرویه با اعلام این خبر افزود: در مجموع 26 فقره پروانه بهره برداری معدنی در بشرویه صادر شده است.

    ایمانطلب استخراج اسمی سالانه مواد معدنی در بشرویه را حدود 395 هزار تن عنوان و تصریح کرد: مجموع ذخایر قطعی معدنی شهرستان بشرویه بالغ بر 31 میلیون تن است.

    وی ادامه داد: فعالیت های معدنی در این شهرستان برای حدود 200 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می نماید.

    وی با اشاره به ظرفیت های معدنی شهرستان بشرویه گفت: انواع گرانیت، سرب و روی، هماتیت، خاک های صنعتی، کلسیت، مرمر، بنتونیت و سنگ لاشه از جمله مهمترین مواد معدنی استخراجی این شهرستان است.

    ایمانطلب با بیان اینکه تعیین تکلیف معادن راکد و غیرفعال و واگذاری به سرمایه گذاران با برنامه و دارای صلاحیت از اولویت های سازمان صمت استان است افزود: در این راستا جلسه تعیین تکلیف معادن شهرستان بشرویه با حضور 7 تن از بهره برداران معادن این شهرستان برگزار شد که بهره برداران مکلف به ارائه برنامه فعالسازی و تعیین تکلیف معادن شدند.

    سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکید کرد: در غیر این صورت نسبت به سلب صلاحیت از بهره برداران این معادن اقدام و معادن از طریق مزایده به سرمایه گذاران جدید واگذار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر