بزرگترین مجتمع استخراج طلا در جهان ایجاد می شود

عصر معدن- گزارش جدید "GlobalData" نشان می‌دهد با وجود اینکه تعدادی از موافقت نامه‌های مربوط به آن ها کاهش یافته اما ارزش معاملات در بخش فلزات و معادن از سال گذشته افزایش یافته است.;

بزرگترین مجتمع استخراج طلا در جهان ایجاد می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، داده های شرکت تحلیلی مستقل نشان می‌دهد ارزش کلی قرارداد در Q1 2019 با 6.3 درصد افزایش به 22.5 دلار به ازای 21.2 دلار در همان سال گذشته افزایش یافته است. حجم معاملات در سال 2018 به ترتیب 8.7درصد از 358 در سال 2018 به 327 کاهش یافت.
    شرکت CIBC در بالای لیست قرار گرفته و این در حالیست که بانک کانادایی به دو معامله به ارزش 18.7 میلیون دلار مشاوره می‌دهد Cravath Swaine & Moore و Davies Ward Phillips & Vineberg در مقام مشاوران حقوقی شرکت M & A جای گرفتند.
    در واقع چهار شرکت یادشده با یکدیگر همکاری کردند و مشاوره "Barrick Gold"  که سال گذشته "Randgold Resources" را خریداری کرد در تلاش برای جذب Newmont Mining" " است که در فوریه راه اندازی شد.
    از طرفی ادغام همه سهام به اشتراک گذاشته نشد، اما دو معدنچی طلا عملیات خود را در نوادا با هم ترکیب کردند تا بزرگترین مجتمع استخراج طلا در جهان با تولید سالانه بیش از 4 میلیون اونس را ایجاد کنند. گفتنی است تملک مجدد Goldcorp در ماه آوریل به پایان رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر