کمیته مشترک کارخانه های هند گزارش داد:

رشد ۶ درصدی تولید فولاد خام در هند/ افزایش تقاضای داخلی

عصر معدن- کمیته مشترک کارخانه های هند از رشد ۶ درصدی تولید فولاد خام طی آوریل تا سپتامبر ۲۰۱۸ خبر داد.;

رشد ۶ درصدی تولید فولاد خام در هند/ افزایش تقاضای داخلی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایمیدرو، طی دوره شش ماهه(آوریل تا سپتامبر 2018میلادی) تولید فولاد خام هند با 6 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال 2017 به 52 میلیون و 280هزار تن رسید. این در حالی است که تقاضای داخلی این فلز نیز طی مدت مذکور افزایش یافته است.

    کمیته مشترک کارخانه های هند در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: طی مدت مذکور، هند 2میلیون و 970 هزار تن آهن اسفنجی تولید کرد که حاکی از رشد 8.8 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

    همچنین، طی این دوره شش ماهه تولید شمش فولاد این کشور با 4 درصد رشد سالانه 63 میلیون و 760هزار تن به ثبت رسید.

    پیش از این کمیته مشترک کارخانه های هند پیش بینی کرده بود که تقاضای داخلی فولاد این کشور طی سه سال آینده به دلیل توسعه فعالیت های ساخت و ساز روندی صعودی داشته و 10 تا 11 درصد افزایش می یابد.

    طی مدت مذکور، واردات فولاد هند با کاهش 7.4 درصدی و صادرات نیز با افت 35.2 درصدی به ترتیب 4 میلیون تن و 3 میلیون و 140هزار تن به ثبت رسید.

    کمیته مشترک کارخانه های هند(JPC) تنها سازمان مجاز به جمع آوری اطلاعات صنعت آهن و فولاد داخلی در این کشور است. این کمیته در سال 1964توسط وزارت فولاد هند به منظور صدور دستورالعمل های تولید، تخصیص، قیمت گذاری و توزیع مواد آهن و فولاد تشکیل شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر