شرکت‌هایی که بیشترین ارزش فروش را داشتند

عصر معدن- آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته ای که گذشت ۳۹۲ شرکتی که کالا و محصول‌ خود را در تالارهای مختلف و بازار فرعی عرضه کرد، ۳ میلیون و ۲۳۲ هزار تن محصول به ارزش ۳۶ هزار و ۶۷ میلیارد تومان عرضه داشتند. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۲۱ هزار و ۴۱۹ میلیارد تومان برآورد شد.;

شرکت‌هایی که بیشترین ارزش فروش را داشتند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 31 شهریور را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    فولاد مبارکه اصفهان (#فولاد) با ثبت معامله 364 هزار و 330 تن ورق گرم، ورق سرد خودرو و لوازم خانگی، تختال و ورق گالوانیزه به ارزش 10 هزار و 147 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    توسعه آهن و فولاد گل گهر با فروش 150 هزار تن آهن اسفنجی به ارزش یک هزار و 941 میلیارد تومان، دوم شد.

    ملی صنایع مس ایران (#فملی) با فروش 6 هزار و 145 تن مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش یک هزار و 800 میلیارد تومان، سوم شد.

    پالایش نفت اصفهان (#شپنا) با ثبت معامله 109 هزار و 500 تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک، گوگرد گرانوله و گوگرد کلوخه به ارزش یک هزار و 621 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) با ثبت معامله 79 هزار و 300 تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین، گوگرد گرانوله و سلاپس واکس به ارزش یک هزار و 264 میلیارد تومان پنجم شد.

    معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) 150 هزار و 140 تن کنسانتره و گندله سنگ آهن، شمش بلوم، آهن اسفنجی و آرگون را به ارزش یک هزار و 173 میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

    معدنی و صنعتی گل گهر (#کگل) با فروش 217 هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و 16 میلیارد تومان هفتم شد.

    فولاد خوزستان (#فخوز) با ثبت معامله 51 هزار و 800 تن تختال، آهن اسفنجی و شمش بلوم به ارزش 946 میلیارد تومان، هشتم شد.

    فولاد کاوه جنوب کیش (#کاوه) با فروش 40 هزار تن شمش بلوم به ارزش 796 میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

    پارس بهین پالایش نفت قشم نیز با ثبت معامله 45 هزار تن قیر به ارزش بیش از 711 میلیارد تومان دهم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر