مدیر عامل فولاد مبارکه تصریح کرد:

کیفیت و سرعت شاخص های مهم اجرای پروژه نورد گرم شماره ۲ فولادمبارکه

عصر معدن- حمیدرضاعظیمیان در جلسه تشریح سیاست های فولاد مبارکه در احداث خط نورد گرم شماره ۲ این شرکت که با حضور بخشی از پیمانکاران توانمند در این حوزه برگزار شد، از دو شاخص کیفیت و سرعت به عنوان مهمترین مولفه های اجرای این خط نورد منحصربه‌فرد یاد کرد.;

کیفیت و سرعت شاخص های مهم اجرای پروژه نورد گرم شماره ۲ فولادمبارکه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایلنا، حمیدرضاعظیمیان در جلسه تشریح سیاست های فولاد مبارکه در احداث خط نورد گرم شماره 2 این شرکت که با حضور بخشی از پیمانکاران توانمند در این حوزه برگزار  شد، از دو شاخص کیفیت و سرعت به عنوان مهمترین مولفه های اجرای این خط نورد منحصربه‌فرد یاد کرد.

    وی گفت: برای کشور ما که در حال حاضر بخش قابل توجهی از ورق های خاص و با کیفیت مورد نیاز خطوط تولید صنایع مختلف خود را از محل واردات تامین می کند، به بهره برداری رسیدن هرچه سریعتر خط نورد گرم شماره 2 فولاد مبارکه از اهمیت خاصی برخوردار است.

    وی با تاکید بر مزیت‌های اجرای این پروژه تصریح کرد : با اجرای این خط جدید، ظرفیت تولید انواع ورق به ویژه ورق های فولادی خاص به 8 میلیون تن افزایش خواهد یافت و در کنار این پروژه، 52 پروژه جنبی دیگر نیز آغاز خواهد شد و حجم عظیمی از فعالیت مرتبط، اشتغال و رونق اقتصادی برای کشور ایجاد خواهد شد.

    مدیر عامل فولاد مبارکه در همین خصوص افزود: رویکرد ما در تقسیم فعالیت های این ابر پروژه به گونه‌ای است که از تمامی ظرفیت های داخلی به نحو مطلوب بهرمند شویم.

    وی با تاکید بر این که منابع مالی مورد نیاز احداث این خط در نظر گرفته شده است، گفت: مصمم هستیم با حمایت دولت محترم و همکاری و همدلی شرکت های سازنده داخلی و پیمانکاران مربوطه این ابر پروژه را در مدت 30 ماه به سرانجام برسانیم.

    مهندس عظیمیان عدم وجود هرگونه انحصار در ساخت این خط را از مهمترین ویژگی های مراحل ساخت آن دانست و گفت: شرکت های برنده مناقصه در بخش های مختلف می توانند از ظرفیت های سایر شرکت‌ها به خوبی استفاده کنند. در واقع آن‌ها می‌توانند کارها را در قالب کنسرسیوم‌های مجزا با کیفیت و سرعت مطلوب انجام دهند. در هر حال همانگونه که پیش از این هم تاکید شد، رویکرد فولاد مبارکه استفاده از تمامی ظرفیت های موجود کشور است.

    وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد : همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید فرموده‌اند " نفس دشمن، دشمنی است"، از این رو با توجه به این که فولاد مبارکه از سوی دشمن مورد تحریم واقع شده است، اگر ما زانوی غم بغل بگیریم و منفعل شویم در مسیر مورد نظر دشمن حرکت کرده ایم فلذا باید با احداث خطوط تولید از این دست، در مسیر ناامیدی دشمن، اشتغال زایی برای جوانان، و رونق اقتصادی کشور گام برداریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر