مدیرعامل فولادمبارکه اصفهان:

تندیس سیمین حاصل تلاش شبانه‌روزی کارکنان فولاد مبارکه است

عصر معدن- مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه دریافت تندیس سیمین جایزه ملی کیفیت ایران را حاصل تلاش شبانه‌روزی مدیران، کارکنان و دست‌اندرکاران شرکت فولاد مبارکه دانست و دریافت این جایزه را به همه تبریک گفت.;

تندیس سیمین حاصل تلاش شبانه‌روزی کارکنان فولاد مبارکه است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایلنا، حمیدرضا عظیمیان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: شرکت فولاد مبارکه موفق شد در روند پیشرفت‌های خود در اخذ جوایز ملی و بین المللی، جایزه سیمین را برای محصول قلع اندود دریافت کند. تلاش می‌کنیم در سال آینده جایزه کیفیت زرین را به دست آوریم.

    وی این امر را حاصل تلاش و زحمات شبانه‌روزی همه مدیران، کارگران و دست‌اندرکاران فولاد مبارکه دانست و گفت: ‌امیدوارم در سال رونق تولید بتوانیم محصولات جدیدتر با کیفیت بالاتر به عرصه اقتصاد و صنعت کشور ارائه دهیم.

    عظیمیان با اشاره به دریافت جایزه سیمین گفت: با توجه به پروتکل‌های مختلفی که در شرکت طراحی و اجرا شد موفق به کسب این سطح از کیفیت شدیم.

    مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: سیستم‌های نرم‌افزاری متنوعی در شرکت مستقر و در قسمت‌های مختلف پایش و کنترل می‌شوند و این نتایج باعث می‌شود کیفیت محصولات ما روز به روز بالاتر برود.

    وی افزود: شرکت فولاد مبارکه در دو هفته گذشته دو محصول جدید ارائه داد که این موفقیت در سایه همین پروتکل‌هایی است که بر اجرای آن اصرار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر