افزایش کمی و کیفی محصول و رونق تولید دندان‌شکن‌ترین پاسخ به دشمنان

عصر معدن- حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه در آئین افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس این شرکت گفت: افزایش کمــــی و کیفـــــی محصـــــول و رونــــق تولید، دندان‌شکن‌ترین پاسخ به دشمنان است.;

افزایش کمی و کیفی محصول و رونق تولید دندان‌شکن‌ترین پاسخ به دشمنان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» وی با اشاره به تهاجم همه‌جانبه دشمن در طول جنگ تحمیلی گفت: دشمن با تهاجم زمینی و اقدامات تروریستی در تمامی شهرهای کشور سعی داشت تا انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کند، اما با هدایت‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب، همۀ نقشه‌های آن‌ها با شکست مواجه شد. راهبردهای به‌موقع و کارساز امام خمینی (ره) موجبات اقتدار هرچه بیشتر نظام را فراهم کرد.
    وی با اشاره به آیات سورۀ فجر و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: وظیفۀ همه ماست که با برپایی چنین آئین‌هایی یاد و خاطرۀ شهدا را زنده نگه داریم و در پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس بکوشیم.
    مهندس عظیمیان خاطرنشان کرد: مردان و زنان زیادی در طول جنگ جان شیرین خود را از دست دادند و بسیاری از هم‌وطنان ما به اسارت درآمدند و جانباز شدند تا ما امروز گوهری به نام «فولاد مبارکه» داشته باشیم و بتوانیم در محیطی امن به زندگی خود ادامه دهیم. همۀ ما مدیون این ایثارگری‌ها هستیم.
    برنامه‌های دشمن برای زمین‌گیر کردن اقتصاد کشور بخش دیگری از سخنان مدیرعامل فولاد مبارکه در مراسم افتتاحیۀ نمایشگاه دفاع مقدس بود. وی در این زمینه تصریح کرد: این جمله در شرایط فعلی به معنی واقعی مصداق دارد که کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی جنگجویان خط مقدم جبهۀ اقتصادی‌اند. امروز دشمن می‌خواهد ما را با حربه‌های تحریم و فشار اقتصادی دچار انزوا و نابودی کند. همۀ ما وظیفه داریم با کار و تلاش بیشتر از خون شهدا محافظت کنیم.
    وی از افزایش کمی و کیفی تولید و افزایش فروش و درآمد شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان نمونه‌هایی بارز از ایستادگی در جنگ نابرابر اقتصادی یاد کرد و گفت: افزایش کمی و کیفی و رونق تولید دندان‌شکن‌ترین پاسخی است که می‌توان به دشمنان داد.
    در جنگ اقتصادی، صنعتگران هستند که می‌توانند با کار و تولید بیشتر، تحمل سختی‌ها را برای مردم تسهیل کنند
    این گزارش حاکی است در ادامۀ این مراسم، خانم مهندس زهرا سعیدی، نمایندۀ مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی افزود: پس از این‌که دشمن از جنگ نظامی مأیوس شد، تلاش کرد تا با راه‌اندازی جنگ اقتصادی در وجود نازنین مردم ایران‌زمین نفوذ کند و خوشبختانه، با راهبردهای رهبر معظم انقلاب و ایستادگی مردم عزیز نتوانست به اهداف خود دست یابد.
    نمایندۀ مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جنگ اقتصادی، صنعتگران هستند که می‌توانند با کار و تولید بیشتر، تحمل سختی‌ها را برای مردم تسهیل کنند. باید به خاطر داشته باشیم بحران ماندگار نیست و گذر از بحران، توسعه و پیشرفت را به دنبال خواهد داشت.
    وی از تقویت ایمان، رعایت اخلاق و توجه به خط قرمزهای نظام به‌عنوان راهبردی اصلی انقلاب اسلامی یاد و اضافه کرد: گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا می‌تواند تلنگری باشد برای اینکه به خود بیاییم و بدانیم هرآنچه داریم از خون پاک این شهدا و دلاوری‌های جانبازانمان در هشت سال دفاع مقدس است.
    زهرا  سعیدی تصریح کرد:  توجه به نیروی انسانی، شایسته‌سالاری و رعایت حقوق و ملاحظات اجتماعی در فولاد مبارکه از راهبردهای موفق مدیریت ارشد این شرکت است.

    مدیریت جهادی منشأ برکات زیادی در عرصه‌های مختلف شده است
    در بخش دیگری از این مراسم سرهنگ عطایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه  اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و ورود ایران اسلامی به پیمان‌ها و قراردادهای منطقه‌ای، نظام استکباری به سرکردگی آمریکای جنایتکار، بزرگ‌ترین حامی منطقه‌ای خود یعنی رژیم پهلوی را از دست داد و با پیروزی این نظام مقدس، بزرگ‌ترین دشمن آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه پدید آمد.
    وی ادامه داد: همۀ عوامل داخلی، گروه‌ها و جریانات چپ مارکسیستی، لیبرالیستی و همچنین عوامل خارجی آن‌ها به سرکردگی آمریکا تلاش کردند تا بتوانند موانع و چالش‌های امنیتی متعددی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کنند و از رشد و بالندگی انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کنند، اما نتوانستند.
    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه با اشاره به تفکر «ما می‌توانیم» گفت: این‌که امروز ادعا می‌کنیم در عرصه‌های مختلف نظامی، توانمندی دفاعی، عرصه‌های صنعتی، تکنولوژی و نانوتکنولوژی، پزشکی، دارویی، کشاورزی در منطقه و جهان حائز رتبه هستیم، مدیون همین تفکر بسیجی  «ما می‌توانیم» است، تفکری که حضرت امام (ره) بنیان نهاد و رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور انقلابی خودشان در جبهه‌های حق علیه باطل آن را متبلور کردند.
    وی خاطرنشان کرد: فتح قله‌های دانش در عرصه‌های مختلف بعد از جنگ تحمیلی ایجاد شد. جوانان ما جایگاه خودشان را در جبهه‌های حق علیه باطل یافتند و متوجه شدند چه گوهرهای ارزشمندی هستند. جوان‌ها و اکثر فرماندهان جوان دوران طلایی دفاع مقدس باعث شدند ما موفقیت‌های بزرگی در سال‌های اخیر به دست آوریم.
    سرهنگ عطایی با تأکید بر این‌که احیای مدیریت جهادی منشأ برکات زیادی در عرصه‌های مختلف شده است گفت: این مدیریت جهادی در عرصۀ دفاع مقدس تبلور پیدا کرد و جوان‌ها خودشان را پیدا کردند و توانستند بدون هیچ مشاورۀ خارجی، انواع علم و دانش را بومی کنند و به تولیدات انبوه برسانند. ساخت انواع موشک، انواع پهبادهای فوق پیشرفته، انواع ادوات نظامی، زیردریایی، انواع ادوات سخت‌افزاری و... به برکت خون شهدا و تمسک به شعار «ما می‌توانیم» به دست آمده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر