گروه ملی فولاد به روزهای اوج خود برمی‌گردد

عصر معدن- مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با تاکید بر این که تولید محصولات این بنگاه با دریافت مواد اولیه آغاز شده است، گفت: با از سرگیری تولید محصولات، گروه ملی صنعتی فولاد به روزهای اوج خود برمی‌گردد.;

گروه ملی فولاد به روزهای اوج خود برمی‌گردد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایسنا، کسری غفوری با بیان این که این بنگاه اقتصادی پس از واگذاری به بانک ملی ایران به عنوان مطالبات ناشی از بدهی‌های گروه امیر منصور آریا با مشکلات متعددی مواجه شده بود، اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت این بنگاه، با دستور مدیرعامل بانک ملی ایران نقاط بحرانی و چالش‌های اساسی فعالیت آن شناسایی شد.

    وی با تاکید بر این که بانک ملی ایران در دوره مدیریت حسین زاده با دقت مسائل گروه ملی صنعتی فولاد را رصد و به حل مشکلات آن اهتمام کرده است، تصریح کرد: پس از رایزنی‌های انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشکل تامین مواد اولیه گروه ملی صنعتی فولاد از طریق فولاد خوزستان حل شده است.

    غفوری افزود: گروه ملی صنعتی فولاد ایران روزانه 2000 تن مواد اولیه دریافت و آن را به محصولات نهایی تبدیل می‌کند، در نتیجه عملا فعالیت مجدد این بنگاه بزرگ اقتصادی آغاز شده است.

    وی با اشاره به این که هیات مدیره و مدیرعامل بانک ملی ایران مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش گروه ملی صنعتی فولاد ایران را نیز حل کرده‌اند، بیان کرد: چهار ماه از حقوق کارگران و کارکنان این بنگاه نیز به تعویق افتاده بود که با همت بانک ملی ایران، دو ماه از این حقوق معوقه پرداخت شده است.

    به گفته غفوری، با شروع تولید در این بنگاه اقتصادی و از محل سود حاصل از فروش، به زودی همه مطالبات کارگران تسویه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر