بهینه‌سازی کورۀ شمارۀ ۷ ناحیۀ فولادسازی

عصر معدن- بهینه‌سازی کورۀ شمارۀ ۷ ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه با کیفیت مطلوب و ضریب ایمنی بالا انجام شد.;

بهینه‌سازی کورۀ شمارۀ ۷ ناحیۀ فولادسازی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فولاد مبارکه اصفهان، رئیس مرکز تعمیرات مکانیک با اعلام این خبر و با بیان اینکه پروژه‌های بهینه‌سازی باعث بهبود و افزایش بهره‌وری شرکت می‌شوند، گفت: تولید مستمر و کسب رکوردها میسر نمی‌شود، مگر به همت و تلاش شبانه‌روزی همکاران تعمیرات، تولید و کلیۀ واحدهای سازمان و اجرای پروژه‌های بهبود.

    به گفتۀ حمیدرضا بَذار، یکی از پروژه‌های تعمیراتی سنگین از لحاظ حجم نیروی انسانی، قطعات، مکانیسم و ابزارآلات، کورۀ شمارۀ 7 واحد فولادسازی در مردادماه بوده است. این پروژۀ تعمیراتی در سال 99 علی‌رغم شرایط خاص بیماری کرونا، با صرف بیش از 25 هزار نفر ساعت کار تعمیراتی، ظرف مدت 13 روز به‌صورت 24 ساعته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بالاترین سطح ایمنی و با کیفیت هرچه تمام‌تر انجام شد.

    داود زمانی سرپرست مرکز تعمیرات ساختمانی نیز در تشریح این پروژه گفت: فعالیت‌های این پروژۀ مهم در دو حوزۀ مکانیکی و ساختمانی اجرا شد. فعالیت‌های مکانیکی شامل مونتاژ و دمونتاژ شِل سقف، زانو اِلبو، اِچ بیم‌های راکر، مین بیم، سیلندرهای تیلت، راکر و پلت‌فرم‌ها می‌شد و فعالیت‌های ساختمانی شامل تعویض تیرهای سازۀ مرکب، پلتفرم‌های جلوی کوره، تعویض ورق و تیر سقف کاذب، اصلاح گروت بیس و بولت‌های سیلندر تیلت، نصب اسلب عمودی جلوی سکوی سرباره و ... بود که با اقدامات انجام‌شده، این پروژۀ مهم تعمیراتی، ایمن، با کیفیت و زودتر از موعد مقرر جهت تست و راه‌اندازی تحویل واحد فولادسازی شد.

    وی در خاتمه از حمایت‌های مدیریت‌های تعمیرات مرکزی، فولادسازی و ریخته‌گری و زحمات همۀ همکاران تعمیرات مرکزی و واحد فولادسازی که در اجرا و نظارت به بهترین شکل ممکن عمل کردند و همچنین از همکاری سایر واحدها از جمله حمل‌ونقل، خدمات عمومی و حفاظت فیزیکی قدردانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر