« Fura Gems » یاقوت های خود را افزایش می دهد

عصر معدن- Fura Gemsدارایی‌های یاقوت بیشتری را در موزامبیک بدست آورد.;

« Fura Gems » یاقوت های خود را افزایش می دهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، کانادا listed Gems ، یک شرکت معدن کاوی و یک شرکت بازاریابی با رهبری پیشین Gemfields، با کسب 9 دارایی یاقوت در کشور، فعالیت خود را در موزامبیک گسترش می‌دهد.
    این شرکت که یک سال پیش عملیات را آغاز کرده و در حال حاضر دارای دارایی‌های یاقوتی در کشور آفریقایی است، گفت: ادغام اموال موستانگ فهرست‌شده و ویژگی‌های گروه منابع Regius با مجوزهای موجود خود باعث می‌شود که بزرگ‌ترین گروه یاقوت از موزامبیک با مساحت licence کیلومتر مربع را پوشش دهد.
    پس از بسته شدن پول نقد و سهام یک معامله 15 میلیون‌دلاری - حدود 14.6 میلیون دلار - Fura بین 65 ٪ و 80 درصد سهام در دارایی‌ها، با منافع باقی مانده ، nondilutive و حمل و نقل توسط شرکای محلی مربوطه خواهد بود.
    Fura گفت: این عملیات‌ها توسط تیمی متشکل از متخصصان گوهر که پیش تر در کشف و ساخت بزرگ‌ترین معدن یاقوت چین در موزامبیک شرکت داشتند ، اجرا خواهند شد.
    این شرکت تاکنون چهار مجوز در اطراف منطقه موسوم به " کمربند یاقوت " داشته‌است. وی پیش‌تر در سال جاری گفته بود، اعتقاد بر این است که Fura در موقعیت خود قرار دارد تا این دارایی‌ها را " خیلی زود " استخراج کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر