وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد:

نمایش مصائب و افتخارات تولید در شکوه روز صنعت و معدن

عصر معدن- وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر انجام حرکت‌های جدید برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن مراسم روز صنعت و معدن امسال، گفت: در مراسم امسال غیرصنعتگرانی را که از تولید حمایت کردند، مورد تجلیل قرار خواهیم داد.;

نمایش مصائب و افتخارات تولید در شکوه روز صنعت و معدن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از شاتا، رضا رحمانی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز صنعت و معدن با بیان این مطلب، افزود: با توجه به نامگذاری امسال به سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری، مراسم روز صنعت و معدن باید با سال‌های گذشته تفاوت‌هایی داشته باشد و برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن این مراسم باید بکوشیم.

    وی با تأکید بر کیفی سازی بخش‌های مختلف برنامه امسال، تصریح کرد: روز صنعت و معدن یک فرصت است که باید از آن به خوبی استفاده کرد و لازم است که همه خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت در این مراسم دعوت شوند و حضور داشته باشند.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برای ایجاد شور و شوق در مراسم باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود، گفت: مشارکت بخش خصوصی در برگزاری مراسم امسال باید به صورت جدی دنبال شود.

    رحمانی با تأکید بر ضرورت داشتن بخش‌های جانبی در روز مراسم امسال، بیان کرد: نمایشگاه جانبی خودکفایی با محوریت ساخت داخل و فناوری‌های نوین می‌تواند در کنار برگزاری مراسم اصلی در دستور کار قرار بگیرد.
    وی با ضروری خواندن اهمیت و نقش رسانه‌ها و اطلاع رسانی برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن مراسم امسال، افزود: برای برگزاری مراسم یک پیوست رسانه ای تدوین شود و کمیته رسانه در ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن فعالیت خود را آغاز کند.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت حرکت‌های نوین در برگزاری مراسم را سبب ایجاد شور و شوق دانست و گفت: منابع انسانی از کارگر تا مدیر و صنعتگر و تولیدکننده همگی در تبلیغات دیده شوند و می‌توان روی موضوعاتی چون رونق تولید و اقتصاد مقاومتی نیز کار کرد.
    رحمانی با بیان اینکه برگزاری چند پیش برنامه به هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم امسال کمک می‌کند، تصریح کرد: روز اصناف یک هفته قبل از روز صنعت و معدن است و یکی از پیش برنامه‌ها همین روز اصناف می‌تواند باشد.
    وی در پایان گفت: مدعوین مراسم باید طیف وسیعی را در بر گیرد و از فرماندهان لشکری و کشوری و نهادهای مذهبی و ملی باید در مراسم شرکت داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر