رئیس بازرسی کار استان یزد:

مقصرین حادثه فولاد یزد را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم

عصر معدن- رئیس اداره بازرسی کار استان یزد در واکنش به اتفاقات اخیر در شرکت فولاد یزد گفت: مقصرین حادثه فولاد یزد را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم.;

مقصرین حادثه فولاد یزد را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایلنا، مجید دشت آبادی در خصوص اقدامات انجام شده پیرامون بروز دو حادثه اخیر در دو هفته متوالی که منجر به فوت کارگران شد، اظهار داشت: بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد بلافاصله پس از دریافت خبر حادثه کارشناسان خود را به محل حادثه اعزام کرده است تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.

    وی ادامه داد: با بررسی مدارک و مستندات موجود همچنین گفتگو با شاهدان عینی اعم از کارگران و نماینده کارفرما و مسئول و مدیر قسمت مربوطه و بررسی فنی محل حادثه، گزارش مقدماتی تنظیم شده است.

    رئیس اداره بازرسی کار استان یزد اضافه کرد: در حال بررسی هستیم و اگر مقصرین مشخص شدند و موردی بود به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

    وی با بیان اینکه بدیهی است این اداره اقدامات قانونی خود را بعد از احراز مقصر و یا مقصرین حادثه نسبت به آنان به انجام خواهد رساند، اظهار داشت: برای نتیجه بخش بودن ارتقای سطح ایمنی و فرهنگ ایمنی در کارگاه‌های استان بهتر است همه دستگاه‌ها به این موضوع ورود کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر