آیا نقره درخشش خود را از دست می دهد؟

عصر معدن- نقره هنگامی که به عنوان "دارایی امن پناهگاه" در نظر گرفته می شد ، عملکرد خود را ناشی از تولید ناکارآمد، تنش های بین المللی و سقوط قیمت ها نشان داده تا در نتیجه سرمایه گذاران به آینده این کالا شک کنند. این درحالی است که به دلیل پیشرفت های فناوری و افزایش تقاضای پنل‌های خورشیدی که می‌تواند علتی الهام بخش بهبود نقره باشد، آینده این فلز نامشخص است.;

آیا نقره درخشش خود را از دست می دهد؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، در ماه ژوئن ، شرکت تحقیقاتی سرمایه گذاری Zacks لقب آینده نقره ای "ناخوشایند" را به این فلز داد و قدرت بازار آن را در پایین‌ترین بخش از 256 محصول ثبت کرد. این گروه ادعا می کند که نیمی از صنایع رتبه بندی شده خود ، به طور متوسط بیش از 50درصد بهتر از نیمه پایینی هستند و عملکرد ضعیف نقره منجر به فروپاشی سود این صنعت شده است، به طوری که Zacks اعلام کرده است که درآمد این بخش برای سال جاری تا به امروز 54درصد کمتر از 7ماه اول سال 2018 است.
    از تنش های بین المللی مانند تشدید جنگ تجاری میان ایالات متحده و چین ، تا عدم تعادل بین عرضه و تقاضا ، نقره هم درخشش و هم پایداری خود را از دست می دهد و باعث ایجاد نگرانی در بین سرمایه گذاران و معدنچیان می شود که سرمایه گذاری روی این فلز را به طور سنتی "دارایی امن پناهگاه" به حساب می آورند. "تحلیل های انجام شده توسط Zacks ، نشان می دهد که شاید دیگر چنین پروژه ای سودآور نباشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر