کشف بیش از ۱۲ تن سنگ معدن غیر مجاز در خراسان شمالی

عصر معدن- فرمانده انتظامی استان، گفت: ماموران پلیس راه "گرمه -میامی" ۱۲ تن و ۶۰۰ کیلو سنگ معدن غیر مجاز را به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف کردند.;

کشف بیش از ۱۲ تن سنگ معدن غیر مجاز در خراسان شمالی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از آریا، سردار"علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس راه محور "گرمه -میامی"  حین کنترل خودرو های عبوری به یک کامیون بنز مشکوک شده و بلافاصله آن را متوقف کردند.

    فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ماموران پلیس راه در بازرسی از این کامیون 12 تن و 600 کیلو سنگ معدن غیر مجاز متعلق به "کوه آلبلاغ" را کشف کردند، افزود: ارزش این مقدار سنگ معدن برابر اعلام کارشناسان 4 میلیارد ریال برآورد شده است.
    این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه در این رابطه 2 متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، یاد آور شد: در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
    سردار مظاهری با تاکید بر اینکه پلیس همواره با هرگونه کالای قاچاق و غیر مجاز برخورد خواهد کرد، از مردم عزیز خواست تا به جهت کمک به اقتصاد کشور در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر