معاون وزیر صمت:

ظرفیت‌های بی‌شمار بخش معدن با تفکر ایرانی- اسلامی به فعلیت درخواهد آمد

عصر معدن- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بخش معدن و صنایع معدنی با تفکر ایرانی- اسلامی و روحیه جهادی که یادگار دوران دفاع مقدس است، روند توسعه خود را طی کرده و پیش می رود و با تلاش بیشتر، ظرفیت‌های بی شمار باقی مانده به فعلیت درخواهد آمد.;

ظرفیت‌های بی‌شمار بخش معدن با تفکر ایرانی- اسلامی به فعلیت درخواهد آمد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایرنا، «محمدرضا موثقی‌نیا» در یادداشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس در ایران اسلامی، جزو افتخارات پرارزش این سرزمین است که در صفحات درخشان تاریخ این مرز و بوم حک شده و تا ابد ماندگار خواهد بود.

    رئیس هیات عامل ایمیدرو بیان‌داشت: پایمردی، شجاعت، اخلاص و از جان گذشتگی نیروهای مردمی و نظامی در یک جنگ تمام عیار علیه سرزمین عزیزمان ایران، روند پیش رو را از اشغال قطعی، به مقاومت و در عین حال، تحمیل ضربه های سخت به دشمن تبدیل کرد؛ واقعیت نابی که مشابه آن در جهان کمتر ثبت یا تجربه شده است.

    وی گفت: بی شک، حفظ تمامیت ارضی، اقتدار، امنیت اقتصادی و در کل ثبات امروز کشور، مرهون جوانمردی ها، مشقت ها و رشادت های رزمندگان و شهدا بوده و به همت همین مردم تداوم یافته است.

    موثقی‌نیا ادامه داد: امنیت اقتصادی موجود، مثالی بی نظیر از نتیجه یک دوره طولانی تحمل زجر، از خودگذشتگی و محدودیت‌هاست.

    وی تاکید کرد: اکنون که بدون دغدغه و نگرانی، سرمایه های مردمی و بخش خصوصی در سراسر کشور جذب و به واحدهای تولیدی و اشتغال زا تبدیل می شود و کشور – هر چند آرام، به واسطه تحریم های غرب - روند توسعه را طی می کند، پیامد همان روحیه منحصر به فرد ایرانی است.

    معاون وزیر صمت ادامه‌داد: پیشرفت کنونی کشور قابل مقایسه با گذشته نیست و از آنجا که این بنیان ایجاد شده برگرفته از تفکر و اراده ایرانی-اسلامی است، جاودانه خواهد بود.

    وی خاطرنشان‌کرد: بخش معدن و صنایع معدنی نیز با همین تفکر، روند توسعه خود را طی کرده و پیش می رود و با تلاش بیشتر، ظرفیت های بی شمار باقی مانده به فعلیت درخواهد آمد و مردم عزیز، ثمرات این نعمت های خدادادی بر پهنه سرزمین ایران را به شیرینی خواهند چشید.

    موثقی‌نیا در خاتمه اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، بر روح پرفتوح امام راحل و عظیم الشأن و ارواح طیبه شهدای گرانقدر، درود می‌فرستیم و صبر و استقامت ایثارگران و رزمندگان و جانبازان عزیز را همواره گرامی می‌داریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر