مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت:

جلوگیری از توقف واحدهای فولادی از اولویت‌های وزارت صمت است

عصر معدن- مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: کمک به پویایی و جلوگیری از توقف واحدهای فولادی از اولویت‌های این وزارتخانه به ویژه معاونت صنایع معدنی است.;

جلوگیری از توقف واحدهای فولادی از اولویت‌های وزارت صمت است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایرنا، سیف اله امیری، روز شنبه در بازدید از تعدادی از واحدهای فولادی آذربایجان شرقی افزود: واحدهای فولادی نقش بسزایی در تامین نیاز صنایع مختلف کشور و اشتغالزایی دارند و تدوام فعالیت ها از برنامه های این وزارتخانه است.

    وی با تاکید بر ظرفیت های بالای صنایع معدنی در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: در خصوص تغییرات در شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد، امید است با تصویب قانون فولاد در مجلس و ارائه آیین نامه اجرایی دقیق و حساب شده بار سنگینی از دوش جامعه تولیدکنندگان فولاد برداشته شود.

    در جریان سفر مدیرکل دفتر صنایع معدنی و رییس اداره فولاد وزارت صمت، در جلسه مشترکی با هیات مدیره و تعدادی از اعضای انجمن فولاد آذربایجان مشکلات و مسائل پیرامون این حوزه بررسی شد.

    در این جلسه جمعی از اعضای این انجمن مواردی در خصوص شیوه نامه و پیشنهادهای تغییر و اعمال آن در قانون محتمله مصوبه در مجلس ارایه کرده و بازنگری اساسی در سه اصل عرضه مواد اولیه، محصولات تولیدی نهایی در بورس کالا و نحوه قیمت گذاری در بورس کالا را خواستار شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر