سنگ شکن ها به مهدى آباد رسیدند

عصر معدن- مدیر مجتمع معدنی سرب و روی و باریت مهدی آباد از ورود تجهیزات سنگ شکن کارخانه فرآوری خبر داد.;

سنگ شکن ها به مهدى آباد رسیدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، مدیر مجتمع معدنی سرب و روی و باریت مهدی آباد از ورود تجهیزات سنگ شکن کارخانه فرآوری خبر داد.

    امین صفری با اعلام این خبر افزود: ظرفیت تولید این سنگ شکن 700 تن بر ساعت است که پاسخگوی نیاز فاز اول و دوم طرح ساخت کارخانه کنسانتره روی خواهد بود.

    صفری با تاکید بر اینکه این پکیج، نخستین تجهیزات کارخانه ای در طول تاریخ معدن مهدی آباد محسوب می شود، ‌افزود: این تجهیزات ساخت کارخانه متسو در سوئد است که از جدیدترین تکنولوژی روز بهره می برد. صفری یادآور شد: فاز نخست کارخانه فرآوری این معدن در نیمه ابتدای سال 98 وارد مدار تولید می شود.

    مدیر مجتمع معدن روی و باریت مهدی آباد همچنین خبر داد: آسیاب های کارخانه فرآوری نیز سفارش داده شده و در حال ساخت در آلمان است.وی پیش بینی کرد که این تجهیزات نیز در پاییز جاری وارد سایت پروژه شود.

    به گفته صفری تجهیزات بخش فلوتاسیون نیز به زودی سفارش داده می شود. معدن مهدی آباد،‌ در حال حاضر فاز نخست پروژه 800 هزار تنی کنسانتره روی را در دست اجرا دارد. مدیر مجتمع معدنی روی و باریت مهدی آباد در عین حال از اقدامات کنسرسیوم سرمایه گذار ابراز قدردانی کرد و اظهار داشت: طی این مدت برنامه ها طبق زمان بندی، پیش رفته و هیچگونه تاخیری ایجاد نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر