مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتی سهند و سازمان نظام مهندسی معدن آذربایجان شرقی

عصر معدن- مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سهند تبریز از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این دانشگاه و سازمان نظام مهندسی معدن استان خبر داد.;

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتی سهند و سازمان نظام مهندسی معدن آذربایجان شرقی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر معدن» به نقل از ایسنا، امیر رضوانی مقدم در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید در جامعه اثرگذار باشند و در حل مشکلات صنعت نقش ویژه‌ای را ایفا کنند چراکه ارتباط دانشگاه‌ها با صنعت امری بسیار مهم و ضروری است.

    وی ادامه داد: دانشگاه سهند نیز این موضوع را یکی از مأموریت‌های اصلی خود قرار داده تا در همکاری با صنایع استان و رفع موانع و مشکلات آنها موثر باشد که در این راستا تفاهم‌نامه همکاری مشترکی میان این دانشگاه و سازمان نظام مهندسی معدن استان منعقد شد.

    وی همچنین افزود: با امضای این تفاهم‌نامه در طرح‌های پژوهشی حوزه‌ی صنایع و معادن همچنین در بحث آموزش و برگزاری دوره‌های مشترک نیز با این سازمان همکاری‌های مشترکی را خواهیم داشت که امیدواریم نتایج موثری حاصل شود.

    به گزارش ایسنا، نایب رئیس سازمان نظام مهندسی معدن آذربایجان‌شرقی نیز طی سخنانی گفت: تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک بین دانشگاه صنعتی سهند و سازمان نظام مهندسی معدن استان منعقد شد تا در حوزه‌های مختلف همکاری‌های موثری را داشته باشیم.

    محمد حسین احمدی خاطرنشان کرد: در حوزه‌ی آموزشی، پژوهشی، توسعه‌ی صنایع معدنی استان همچنین برطرف کردن مشکلات این حوزه از ظرفیت اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه استفاده خواهیم کرد تا جایی که امکان دارد موانع معدنی استان را رفع کنیم.

    وی در پایان افزود: در امر آموزش نیز از اساتید دانشگاه صنعتی سهند و امکانات آموزشی این دانشگاه استفاده خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر