قائم مقام ایمیدرو در آستانه روز صنعت و معدن خبر داد:

بخش فولادسازی سفید دشت نیمه دوم امسال راه اندازی می شود

عصر معدن- عباس نعیمی قائم مقام ایمیدرو گفت:کارخانه فولادسازی سفید دشت در نیمه دوم امسال راه اندازی می شود.;

بخش فولادسازی سفید دشت نیمه دوم امسال راه اندازی می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، قائم مقام ایمیدرو در آستانه روز صنعت و معدن با اعلام این خبر افزود: یکی از اهداف اصلی ایمیدرو راه اندازی بخش فولادسازی طرح های فولاد استانی است به طوری که پیش بینی می شود کارخانه فولادسازی سفید دشت – به عنوان طرح پیشرو- در زمستان امسال راه اندازی شود.

    وی تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده بخش فولادسازی طرح های استانی به مرور تا انتهای سال 99 به اتمام برسد.

    مشاور ارشد رییس هیات عامل ایمیدرو اظهار داشت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در حال پیاده سازی ایده های نو برای تامین مالی پروژه ها است این سازمان در عین حال اقدامات مستمری با همراهی بخش خصوصی برای راه اندازی طرح ها، شروع کرده است.

    به گفته نعیمی، به طور کلی دو راهبرد تسریع در اتمام پروژه‌های توسعه‌ای و توانمندسازی شرکت‌ها و بنگاه ها در دستور کار مدیریت ارشد سازمان قرار گرفته است. نعیمی افزود: در این راستا کمیته های پایش طرح‌ها و پروژه‌ها با حضور همه ذینفعان و مدیران مرتبط تشکیل شده و با برگزاری جلسات مستمر نسبت به بررسی روند پیشرفت و مشکلات اقداماتی صورت می گیرد. پس از آن با طراحی و اجرای راهکارهای مناسب، برنامه ریزی در جهت اتمام آنها انجام می شود.

    وی افزود: همچنین تشکیل کمیته های تخصصی در حوزه های تامین مالی، مقابله با تحریم، منابع انسانی و ....... با هدف استفاده از نظرات کارشناسی بدنه سازمان در دستور کار قرار گرفته است.

    قائم مقام ایمیدرو تاکید کرد: در واقع اقدامات فوق منجر به اتمام پروژه ها، ایجاد اشتغال، حفظ صادرات و تداوم ورود ارز به کشور و تامین مواد اولیه، تداوم و رونق تولید شرکت‌ها خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر