کلمبیا در جستجوی رهبری طلا

عصر معدن- در حال حاضر استخراج معدنکاران کلمبیا از معادن بخشی از یک زنجیره تامین جهانی است.;

کلمبیا در جستجوی رهبری طلا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، گروهی از سازمان‌های بین‌المللی، به رهبری طلای سوئیس (BGI)، ابتکارعمل معدن خود را به صدها معدنچی طلا از Choco، کلمبیا، که اکنون بخشی از یک زنجیره تامین بین‌المللی قابل‌ردیابی و پاسخگو هستند، تمدید کرده‌است.
    حدود 500 آگهی طلای محلی یا "barequeros" از این طرح بهره برده اند و هدف آنها بهبود شیوه‌های کاری آنها در یکی از فقیرترین مناطق کشور آمریکای جنوبی است که هنوز هم درگیر درگیری داخلی است.
    این برنامه همچنین کار کودکان را از بین می برد و تضمین می کند که شیوه های مناسب محیطی وجود دارد.
    به غیر از BGI ، همکاری عمومی بین انجمن Better Gold Gold (SBGA) و دبیرخانه امور خارجه سوئیس برای امور اقتصادی (SECO)، این برنامه بازیگران کلیدی بخش طلای را شامل می شود که می توان به مواردی مانند معامله گر طلای بین المللی کلمبیا Anexpo ، NGO NGO کلمبیا Atabaque ، فلزات گرانبها. Refiner Valcambi و ساعتهای جواهرات و جواهرات Maison Chopardاشاره کرد.
    این فرآیند با کارگران معدنکاری آغاز می شود که قبل از اینکه بتوانند طلای خود را به Anexpo بفروشند ، باید با دقت عمل کنند. این فلز سپس به سوئیس ارسال می شود، جایی که والکامبی آن را پالایش می کند و Chopard از آن در ساخت محصولات لوکس خود استفاده می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر