برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید

عصر معدن- آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته چهارم آبان ۴۰۴ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۲ میلیون و ۹۱۲ هزار تن انواع کالا و محصول و ۳۰۰ دستگاه وانت کارا به ارزش ۲۷ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۱۲ هزار و ۱۵۸ میلیارد تومان برآورد شد.;

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 26 آبان را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    فولاد مبارکه اصفهان (#فولاد) با ثبت معامله 106 هزار و 800 تن تختال، ورق سرد خودرو، ورق سرد لوازم خانگی و ورق گالوانیزه به ارزش 3 هزار و 54 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    ملی صنایع مس ایران (#فملی) با فروش 6 هزار و 200 تن مس کاتد، مس مفتول، مس کم عیار و سولفور مولیبدن به ارزش یک هزار و 949 میلیارد تومان، دوم شد.

    پالایش نفت اصفهان (#شپنا) با فروش 91 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله به ارزش یک هزار و 208 میلیارد تومان، سوم شد.

    فولاد کاوه جنوب کیش (#کاوه) با ثبت معامله 92 هزار و 200 تن شمش بلوم به ارزش یک هزار و 121 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    فولاد خوزستان (#فخوز) با ثبت معامله 54 هزار و 190 تن شمش بلوم، تختال C و آرگون به ارزش یک هزار و 38 میلیارد تومان پنجم شد.

    معدنی و صنعتی گل‌گهر (#کگل) با فروش 217 هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و 32 میلیارد تومان ششم شد.

    معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با ثبت معامله 160 هزار و 140 تن کنسانتره و گندله سنگ آهن، شمش بلوم، آهن اسفنجی و آرگون به ارزش 998 میلیارد تومان، هفتم شد.

    پالایش نفت تهران (تندگویان) با فروش 41 هزار و 200 تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و سنگین و گوگرد گرانوله به ارزش 646 میلیارد تومان در رتبه هشتم ایستاد.

    پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) نیز با ثبت معامله 51 هزار تن وکیوم باتوم، گوگرد گرانوله و لوب کات سنگین به ارزش 581 میلیارد تومان نهم شد.

    صنایع تولیدی دنیای مس کاشان یک هزار و 540 تن مس مفتول به ارزش 529 میلیارد تومان فروخت و دهم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر