معاون امور معادن سازمان صمت استان قزوین:

۱۴۰ محدوده معدنی و اکتشافی در قزوین به متقاضیان واگذار می‌شود

عصر معدن- معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: ۱۴۰ محدوده معدنی و اکتشافی با مساحت ۴۰۰ کیلومتر مربع و تنوع ۱۴ نوع ماده معدنی از طریق مزایده به متقاضیان واگذار می‌شود.;

۱۴۰ محدوده معدنی و اکتشافی در قزوین به متقاضیان واگذار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، اکبر معینی با بیان این مطلب، افزود: واگذاری این محدوده ها از طریق مزایده یک مرحله ای همزمان با 6 هزار محدوده معدنی و اکتشافی در 31 استان با دستور مقام عالی وزارت و معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارتخانه آغاز شده است.

    وی اضافه کرد: متقاضیان می توانند از روز جمعه 31 اردیبهشت تا روز پنجشنبه 13 خردادماه نسبت به ارائه قیمت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir اقدام نمایند.

    معاون امور معادن سازمان صمت استان قزوین بیان کرد: پاکت ها و اسناد مزایده روز دوشنبه 17 خردادماه راس ساعت 10 صبح در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زمان بازگشایی می شود.

    معینی گفت: متقاضیان می بایست جهت شرکت در مزایده نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور و تهیه گواهی امضای الکترونیکی (توکن) از دفاتر منتخب پیشخوان دولت اقدام کرده و در مزایده به صورت الکترونیکی از درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت شرکت نمایند.

    وی افزود: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سامانه می توانند با شماره تماس 41934- 021 پشتیبانی سامانه ستاد تماس بگیرند و صرفاً جهت اطلاع و مشاهده اطلاعات مزایده از روز شنبه یکم خردادماه به آدرس الکترونیکی http://qaz.mimt.gov.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین مراجعه کنند.

    معاون امور معادن سازمان صمت استان قزوین بیان کرد: متقاضیان می بایست تمامی مدارک مورد نیاز را با امضای دیجیتال و از طریق سامانه ستاد بارگذاری و ارسال نمایند ضمناً نقشه محدوده های معدنی براساس کد کاداستر اعلام شده در مزایده در سامانه کاداستر معادن کشور به نشانی www.cadastre.mimt.gov.ir درقسمت نقشه معادن قابل مشاهده است.

    این مسوول افزود: کلیه فرایند برگزاری مزایده به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ستاد است و هیچگونه مدرک فیزیکی توسط سازمان اخذ نخواهد شد.

    گفتنی است که استان قزوین دارای 200 محدوده معدنی دارای مجوز است که از این تعداد حدود 50 درصد دارای فعالیت هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر