در حاشیه همایش ملی ایمنی معادن انجام شد :

عضویت افتخاری شرکت مس در اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی در بخش ایمنی معادن

عصر معدن- اردشیر سعدمحمدی در حاشیه برگزاری همایش ملی ایمنی معادن گفت: بر پایه مذاکرات انجام‌شده با هلموت هینز (Helmut Ehnes) دبیر کل اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی (ISSA)، شرکت مس به عنوان عضو افتخاری این مجموعه در بخش ایمنی معادن پذیرفته شد.;

عضویت افتخاری شرکت مس در اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی در بخش ایمنی معادن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، اردشیر سعدمحمدی با اعلام این خبر گفت: شرکت مس بسیار خوشحال است که این عضویت باعث افزایش سطح ایمنی و بهره‌وری در صنعت مس می‌شود.
    وی افزود: صنعت مس ایران در بین صنایع معدنی ایران جزو یکی بهترین صنایع در حضور ایمنی است به‌طوری‌که در سال‌های اخیر میزان حوادث ناشی از کار به‌شدت کاهش پیدا کرده است.
    سعد محمدی تصریح کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌های شرکت مس مبتنی بر دو اصل محوری و بین‌المللی «ایمنی و افزایش بهره‌وری» و «کاهش قیمت تمام‌شده» در تولید و توسعه است.
    هلموت هینز دبیر کل اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی نیز در جریان این مذاکرات با ابراز خوشحالی از برگزاری این همایش و حضور در جمع مدیران و فعالان صنعت مس ایران گفت: جای خرسندی است که شرکت ملی صنایع مس به‌عنوان عضو افتخاری در اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی در بخش ایمنی معادن حضور دارد.
    وی افزود: قطعاً این حضور به ارتقای شاخص‌های ایمنی در صنعت مس ایران کمک شایانی خواهد کرد و شرکت مس به‌طور جدی‌تر و بر پایه استانداردهای بین‌المللی در حوزه ایمنی برنامه‌ریزی و فعالیت خواهد کرد.
    گفتنی است، همایش دور روزه ملی ایمنی معادن و صنایع معدنی صبح امروز با حضور مهندس حاتم شاکرمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل HSE وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، اعضای هیأت‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، فرماندار رفسنجان و جمعی از مدیران استانی و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه در محل شهر مس سرچشمه آغاز به کار کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر