بزرگان صنایع معدنی به میدان مبارزه با " کرونا" آمدند

فولادمبارکه و فولاد خوزستان، وارد میدان مبارزه با ویروس کرونا شدند

عصر معدن- شرکت های فولاد خوزستان و فولاد مبارکه به دنبال دستور وزیر صنعت معدن و تجارت و تاکید دکتر غریب پور، وارد میدان مبارزه با ویروس کرونا شدند. کمک های این دو شرکت اکنون در اختیار نهادهای بهداشت قرار گرفته است.;

فولادمبارکه و فولاد خوزستان، وارد میدان مبارزه با ویروس کرونا شدند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی و نوع دوستی، شرکت فولاد خوزستان در اقدامی فوری، 100 هزار ماسک به ستاد بحران استانداری خوزستان اهدا کرد.

    خط جدید تولید ماسک افتتاح می شود
    این شرکت علاوه بر این، به زودی خط تولید "روزانه 4 هزار ماسک" را با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در خرمشهر افتتاح خواهد کرد.

    کمک یک میلیارد ریالی فولاد مبارکه
    از سوی دیگر شرکت فولادمبارکه اصفهان در همین راستا تاکنون مبلغ یک میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به صورت نقدی پرداخت کرده است.
    این شرکت همچنین در شهرستان مبارکه نیز با خرید موادشوینده و ضدعفونی کننده و تحویل به آموزش و پرورش و بهزیستی شهرستان، حمایت های دبگر خود را انجام داده است.
    علاوه بر این، شرکت فولاد مبارکه به مرکز بهداشت شهرستان مبارکه و استانداری به طور شفاهی اعلام کرده که در خصوص کنترل این بحران، همکاری ها ادامه خواهد داشت.
    روابط عمومی ایمیدرو، به زودی اخبار جدیدی از کمک دیگر بزرگان معدن و صنایع معدنی در مبارزه با ویروس کرونا منتشر می کند.
    لازم به یادآوری است که بزرگان معدن و صنایع معدنی در ابتدای سال جاری نیز به دنبال نشستی با دکتر غریب پور رییس سازمان ایمیدرو، ده ها میلیارد تومان در حوادث سیل فروردین 98 به مناطق آسیب دیده کمک کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر