واحد فرآوری طلا با سرمایه خارجی در خوی کلنگ زنی می شود

عصر معدن- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به این استان، یک واحد فرآوری طلا با سرمایه گذاری خارجی در «ایواوغلی» شهرستان خوی کلنگ زنی می شود.;

واحد فرآوری طلا با سرمایه خارجی در خوی کلنگ زنی می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایرنا، جعفر صادق اسکندری افزود: حجم سرمایه گذاری این طرح 1.4 میلیون یورو و 35 میلیارد ریال برآورده شده و با اجرای آن برای 81 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.
    وی بیان کرد: با اجرای این طرح که ارزش افزوده قابل توجهی هم خواهد داشت، از خام فروشی طلا در شمال استان جلوگیری می شود و صنایع پایین دستی طلا و زیورآلات در این منطقه گسترش می یابد.
    وی همچنین گفت: 17 واحد صنعتی با 40 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در این استان در حال بهره برداری و چهار طرح سرمایه گذاری خارجی به ارزش تقریبی 127 میلیون دلار هم با سرمایه گذاری کشورهای آلمان، کانادا، عراق و ترکیه در حال اجراست.
    وی اضافه کرد: عمده سرمایه گذاران خارجی در واحدهای تولیدی این استان از اتباع کشورهای چین، ترکیه، هند، عراق و جمهوری آذربایجان هستند و بیشتر تولیدات این واحدها هم مربوط به لوازم خانگی، انواع درب ها، مبلمان خانگی و اداری، لوازم و قطعات خودرویی، صنایع معدنی و پانل های PVC است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر