تا نیمه اسفند ماه

معادن و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی برای ثبت‌نام و دریافت کد نقش فرصت دارند

عصر معدن- طبق اعلام معاون سازمان صمت استان تهران، بر اساس ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر الزام ثبت اطلاعات و دریافت کد نقش برای شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی شامل تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، کلیه فعالان تا ١۵ اسفند ماه ١۴۰۰ فرصت دارند در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها ثبت‌نام کرده و اطلاعات عملکرد خود را بصورت روزانه بارگذاری کنند.;

معادن و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی برای ثبت‌نام و دریافت کد نقش فرصت دارند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، علی عبدی- معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران-  اعلام کرد: وزارتخانه (وزارت صنعت، معدن و تجارت) مقرر کرده است که تمامی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی اعم از تولیدکننده، توزیع‌کننده، واردکننده و خریدار در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند تا گردش کالا تحت کنترل و قابل رصد باشد. با فعالانی که اطلاعات عملکرد خود را ثبت نکنند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

    وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت بر ما در بخش معدن و صنایع معدنی تکلیف کرده است که کلیه بهره‌برداران معدن در سامانه جامع تجارت بایستی ثبت‌نام کنند، کد نقش دریافت کنند و روزانه گزارش فعالیت تولید، فروش و خرید خود را بارگذاری کنند. تنها فعالانی امکان فروش محصولات را خواهد داشت که دارای کد نقش باشند.

    معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان تهران خاطرنشان کرد: علاوه بر تولیدکنندگان محصولات معدنی، خود معدن‌ها نیز مشمول این بخشنامه شده‌اند؛ بر این اساس معادن و کلیه واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی از جمله کاشی و سرامیک، سنگ‌های ساختمانی، شن و ماسه، آجر، کچ، بتن و قطعا بتنی، آسفالت، تیرچه و بلوک و هر آنچه که در مصالح ساختمانی کاربرد دارد تا 15 اسفند 1400 فرصت دارند در سامانه تجارت و سامانه جامع انبارها ثبت‌نام کنند، کد نقش دریافت کنند و عملکرد خود را ارائه کنند.

    عبدی تاکید کرد: بر اساس ابلاغیه صادره از سوی وزارت صمت ثبت اطلاعات موجودی اولیه، تولید، فروش، قیمت مصرف کننده، ورود و خروج انبار محصولات معدنی و صنایع معدنی در سامانه‌های جامع تجارت و جامع انبارها الزامی خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر