افزایش ۲۹ درصدی تسهیلات بانک صنعت و معدن

عصر معدن- مدیرعامل بانک صنعت و معدن: تسهیلات پرداختی در ۶ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۹ درصد افزایش داشته است;

افزایش ۲۹ درصدی تسهیلات بانک صنعت و معدن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نل از واحد مرکزی خبر، حسین مهری در نشست خبری افزود: وصولی بانک صنعت و معدن در شش ماهه نخست امسال 45 هزار و 213 میلیون ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 23 درصد رشد را نشان می‌دهد.
    مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک در شش ماهه نخست امسال 66 هزار و 57 میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های صنعتی و معدنی پرداخته که در مقایسه با 6 ماهه نخست سال گذشته 29 درصد رشد را نشان می‌دهد.
    وی اضافه کرد: در سال گذشته 127 هزار و 193 میلیارد ریال پرداختی به واحد‌های صنعتی و معدنی صورت گرفت که در مقایسه با سال پیش از آن 25 درصد رشد داشت این در حالی است که وصولی بانک در سال 97، 78 هزار و 227 میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال پیش از آن 62 درصد رشد را نشان می‌دهد.
    مدیرعامل بانک صنعت و معدن ادامه داد: مانده ناخالص تسهیلات جاری بانک صنعت و معدن در پایان سال گذشته 796 هزار میلیارد ریال بود که نسبت به پایان سال پیش از آن از رشد 72 درصدی برخوردار بوده است که بیشتر آن نرخ تسعیر ارز است.
    مهری گفت: ترکیب مشخصات نوع تسهیلات پرداختی به ترتیب، 60 درصد مشارکت مدنی، 27 درصد جعاله و 8 و 2 دهم درصد فروش اقساطی بوده است.
    وی اصافه کرد: ترکیب مانده تسهیلات به بخش‌های مختلف به ترتیب بخش صنعت و معدن 79 و نیم درصد، کشاورزی 5 درصد، بازرگانی و خدمات 5 و 8 دهم درصد و صادرات 8 و 8دهم درصد بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر