اعضای هیات رئیسه کمیته نانوفناوری خانه معدن ایران مشخص شدند

برگزاری دومین کنفرانس ملی کاربردهای نانوبیوفناوری در آذرماه

عصر معدن- هیات رئیسه جدید کمیته نانوفناوری بر تقویت همکاری صنایع معدنی با دانشگاه ها تاکید کردند و خواستار آشنایی جامعه معدنی با خدمات فناوری نانو شدند.;

برگزاری دومین کنفرانس ملی کاربردهای نانوبیوفناوری در آذرماه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی خانه معدن ایران، در نشست امروز کمیته نانوفناوری هیات رئیسه جدید این کمیته مشخص شدند. بر اساس رای گیری میان اعضا در جلسه هفته گذشته، فریبرز قریب به عنوان رئیس، مریم کارگر راضی نایب رئیس و زهره برومند دبیر کمیته انتخاب شدند.

    بر اساس اعلام هیات رئیس کمیته نانوفناوری خانه معدن ایران، با توجه به تخصص و حوزه فعالیت اعضای این کمیته در عرصه دانشگاهی و اجرا، قرار است با شکل‌گیری هیات رئیسه جدید تلاش شود تا ارتباط صنایع معدنی با خدمات نانو و تکنولوژی‌های وابسته به آن تقویت شود و این خدمات به دیگر کمیته های خانه معدن معرفی شود تا تمامی معدنکاران بخش خصوصی از حضور نانو در معادن و رفع بحران آب یا مشکلات دیگر معدنکاران مطلع شوند.

    در این نشست اعضای کمیته نانوفناوری بر تقویت همکاری صنایع معدنی با دانشگاه ها تاکید کردند و خواستار آشنایی جامعه معدنی با خدمات فناوری نانو شدند.

    هیات رئیسه این کمیته در نشست امروز برنامه های دومین کنفرانس ملی کاربردهای نانوبیوفناوری در علوم زمین و معدن را بررسی و اعلام کردند: این کنفرانس در دانشگاه صنعتی شاهرود با همکاری دانشکده معدن این دانشگاه، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و خانه معدن ایران در تاریخ  27 آذرماه برگزار خواهد شد. در این کنفرانس قرار است کارگاه‌های آموزشی برای علاقمندان در زمینه نانوتکنولوژی نیز برگزار شود.

    به گفته اعضای کمیته نانوفناوری خانه معدن ایران، فرصت ارسال مقالات تا 15 آبان است. 

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر