حضور ذوب آهن اصفهان در سیزدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک

عصر معدن- سیزدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد بر اینترنت اشیاء، با مشارکت ذوب آهن اصفهان ۲۹ فروردین ماه در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.;

حضور ذوب آهن اصفهان در سیزدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، در این کنفرانس که جمعی از  کارشناسان و اساتید  داخلی و ریو جئونگ هیون سفیر جمهوری کره در ایران، پروفسور Joachim Posegga از آلمان، Hanns Peter از اتریش حضور داشتند، پروفسور علی صنایعی دبیرکل کنفرانس طی سخنانی گفت: اینترنت اشیاء(IOT) به زودی به بخش جدایی ناپذیر همه شرکت ها و محصولات مصرفی ،تبلیغاتی، صنعتی و زیرساختی تبدیل خواهد شد. وی گفت: اینترنت اشیاء هم مانند اینترنت تغییر دهنده کسب و کارها خواهد بود. سازمان هایی که در زمان مناسب از اینترنت اشیاء استفاده نمی کنند با مشکلات جدی مواجه خواهند شد‌.
    IOT می تواند مرزهای رقابت را جابجا کند
    سفیر جمهوری کره نیز در سخنانی یاد آور شد: امروزه تکنولوژی همچون رودخانه ای روان است که حرکت در خلاف جریان آن محکوم به شکست است. اما با همکاری کارشناسان و دولت ها ،می توان از این موهبت به بهترین شکل بهره برد.
    در ادامه کارشناسان  مباحثی مانند: اهمیت IOT ،کاربردهای آن و همچنین کاربردها و چالش های رمز ارز ،معرفی تعدادی از پلتفرم های بلاک چین از قبیل بیت کوین، اتریوم ، لیسک و ...، اینترنت اشیاء در بانکداری دیجیتال، بلاک چین و صنعت بانکداری ، کاربرد اینترنت اشیاء در توسعه شهرهای هوشمند، خدمات پزشکی، بررسی خدمات IOT در ایران و فرصت ها و چالش های آن را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
    در ادامه کنفرانس پنل آموزشی برگزار شد و احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی ذوب آهن اصفهان نیز در سخنانی لزوم تحقیقات IOT و اجرای آن در ذوب آهن را بیان کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر