ورود محصول جدید چشم انداز خودروسازان را داغ مى کند

عصر معدن- مشاور ارشد شرکت سی.آر.یو، از گسترش بازار آلومینای خلوص بالا می‌گوید. کاربرد این ماده در پوشش لایه جداکننده باتری‌های لیتیوم است. در باره رشد بازار کبالت و نیکل بسیار صحبت شده است، اما رشد صنعت باتری‌های لیتیومى، پس از فلز لیتیوم بیشترین تاثیر را بر بازار HPA داشته است. پیش بینی می‌شود بازار این ماده تا سال ۲۰۲۵، ۶۰ درصد گسترش داشته باشد.;

ورود محصول جدید چشم انداز خودروسازان را داغ مى کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبرى «عصر معدن»، چشم انداز های ماشین سازان جهان حداقل تا حدودی بر روی یک کالای جدید "داغ" ثابت شده است، توبی گرین، مشاور ارشد CRU، این موضوع را در کنفرانس RESOURCEStocks Sydney گفت، و اعلام کرد این محصول کبالت، لیتیوم یا حتی سولفات نیکل نیست.
    گرین به نمایندگان گفت: در جریان ارائه اخبار مربوط به رشد باتری های لیتیوم یون، گروه مشاوران جهانی همچنان به چشم اندازهای صعودی لیتیوم، گرافیت طبیعی و سولفات نیکل در پشت رشد تقاضای LiB ادامه می دهند.
    ماینیگ ژرنال نوشت، اما آلومینای خلوص بالا (HPA) "یک داستان رشد بزرگ است"، هرچند که یکی از پایین ترین پایه ها در قالب معیار 1.1 میلیارد دلار HPA برآورد شده است.
    گرین اظهار کرد: HPA دومین بار به لیتیوم در مقیاس پیش بینی شده از تاثیر تقاضای LiB برای کالای معدنی باتری موجود تا سال 2025 با پیش بینی رشد 60٪ پیش می رود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر