صنعت سنگ‌های کریستالی در حال رشد است

عصر معدن- صنعت کریستال به سرعت در حال رشد است و افراد مشهور فروش سنگ های شفابخش مانند آمتیست ، کوارتز، گل رز و لاجورد لاپیس را افزایش می دهند. این نگرانی درمورد استخراج مواد از کشورهایی که دارای سابقه حقوق بشر و سوء استفاده از محیط زیست هستند، سؤالاتی در مورد منابع نیز ایجاد کرده است. بنابراین باید بررسی کرد که معادن کریستال چقدر آسیب رسان هستند و چه کسی راه را در عمل خوب پیش می برد؟;

صنعت سنگ‌های کریستالی در حال رشد است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، با توجه به تایید افراد مشهور، رشد صنعت کریستال در سال های اخیر شاهد افزایش چشمگیر بوده است. از کریستال های "شفابخش" برای اصلاح انواع بیماری ها از جمله استرس و اعتیاد استفاده می شود و اعتقاد برخی براین است که باعث افزایش احساس، خلاقیت و تمرکز می شوند.
    فقدان چارچوب قانونگذاری به معنای پایین بودن ارزش این صنعت است، اما این واقعیت که جستجوی گوگل برای "بهبود کریستال" بین سالهای 2013 و 2017، 40درصد افزایش یافته و از سال 2013 "فروشگاه های کریستال" 35درصد افزایش یافته و گواهی بر محبوبیت روزافزون بلورها است.
    افزایش ناگهانی تقاضا باعث نگرانی شده است، زیرا فشارها برای کاهش قیمت‌ها ادامه دارد و تایید منشا محصولاتشان برای سهامداران دشوارتر می‌شود.
    این موضوع باعث شده است که خواستار دستیابی به منابع اخلاقی در تجارت کریستال به یک ضرورت تبدیل شود. با این وجود، برخی در صنعت نیز وجود دارند که می گویند این بخش به طرز غیرمنصفانه ای مورد سواستفاده قرار گرفته است، و کانون توجه را از اقدامات بسیار مضرتری که در عملیات بزرگ استخراج معادن و مواد معدنی با مصارف صنعتی استفاده می شود، دور می کند.
    در هر صورت یک تغییر تکان دهنده بوده و با افزایش مصرف کنندگان به طور فزاینده خواستار تولید محصولات خود از نظر اخلاقی و پایداری می‌شوند و باقی مانده که باید در این درایو کریستال برجسته شود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر