توضیح درباره یک حادثه در کرمان

عصر معدن- در پی برخورد یکدستگاه خودرو تویوتا با تراک در معدن شماره ۱ گل گهر به پیمانکاری شرکت جهاد نصر یک فوتی بر جای گذاشت.;

توضیح درباره یک حادثه در کرمان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی شرکت جهاد نصر سیرجان عصر امروز  سه شنبه 25 اردیبهشت  ماه حوالی ساعت 15: 16 دقیقه, تراک 100 تنی شماره 155 شرکت جهاد نصر با یکدستگاه خودرو تویوتا برخورد و در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

     به گفته شاهدان عینی, تراک مذکور که در حال حمل بار خود در مسیر سر بالایی معدن شماره 1 بوده است ناگهان با تویوتایی که از مسیر سرپایینی به سمت او می آمده برخورد کرده و تویوتا با 5 نفر سرنشین به علت عدم کنترل راننده زیر چرخ های تراک می رود. افرادی که در نزدیکی درب های تویوتا قرار داشته اند موفق به نجات جان خود می شوند اما علیرضا شهبا 25 ساله و نیروی قراردادی شرکت سخت کوشان از پیمانکاران دست دوم شرکت جهاد نصر متاسفانه جان خود را از دست می دهد.
    طبق بررسی های انجام شده علت حادثه انحراف به چپ راننده تویوتا گزارش شده و راننده خودرو تویوتا مقصر شناخته شده است. لازم به ذکر است هم خودروی تویوتا و هم تراک دارای معاینه فنی و بیمه نامه و سایر مجوزهای ایمنی بوده و از نظر فنی مشکل خاصی نداشتند.
    همچنین عرض مسیر مذکور حدود 2/5 برابر عرض یک تراک 100 تنی است و تویوتا فضای کافی برای عبور داشته با این حال به دلیل انحراف به چپ و بی احتیاطی راننده با تراک برخورد و منجر به فوت این جوان 25 ساله می شود.
    رسیدگی به پرونده این حادثه در حال حاضر توسط مراجع ذی صلاح در دست اقدام است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر