در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت ملی مس تاکید شد:

غریب پور: فروش یک میلیارد دلاری "مس" هدفگذاری شود

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت ملی مس ایران گفت: رونق تولید، توسعه اکتشاف و افزایش فروش تا یک میلیارد دلار در شمار برنامه های مدیریت جدید شرکت ملی مس ایران قرار بگیرد.;

غریب پور: فروش یک میلیارد دلاری "مس" هدفگذاری شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، خداداد غریب پور افزود: با توجه به هدفگذاری فوق، انتظار است فروش حداقل 800 میلیون دلار در شرکت مس رقم محقق شود.

    رییس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه در حال حاضر ارزش بازار سرمایه شرکت مس حدود 31هزار میلیارد تومان است، یادآور شد: P/E (نسبت قیمت به درآمد هر سهم) شرکت ملی صنایع مس ایران در محدوده 6.26 قرار دارد که این نسبت، عدد بسیار برجسته ای برای یک شرکت بزرگ با فروش بالا در بورس است.

    به گفته وی وضعیت سهام و پی / ایی شرکت مس به گونه ای است که جذابیت بالا و ارزنده ای برای بازار سرمایه دارد.

    وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شرکت ملی مس نقش کلیدی در فعالسازی معادن کوچک، بهره وری عوامل تولید، ارتقا سطح تکنولوژی و همچنین ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی دارد. بدون شک تحقق این مقوله ها در شرکت مس مورد توجه مدیریت جدید نیز قرار خواهد گرفت.

    رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه شرکت مس در اقتصاد کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: به دنبال بازنشستگی اسدی راد، انتخاب مدیری متخصص، آگاه و عالم در اولویت قرار داشت که خوشبختانه مدیرعامل جدید شرکت مس دارای این ویژگی ها است و سوابق درخشان وی در حوزه معدن و صنایع معدنی گواه این مدعا است.

    توانایی و انگیزه بالا معاون سابق ایمیدرو

    وی با تاکید بر اینکه توانایی و انگیره بالا مدیرعامل جدید این مجموعه، دستیابی به اهداف را سرعت خواهد بخشید عنوان کرد: امیدواریم مدیریت جدید شرکت مس با همفکری ذینفعان و استفاده از ظرفیت های موجود، برگ زرین دیگری در عرصه خدمت به کشور به ثبت برساند.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه نیروی انسانی نجیب و سخت کوش، جزو سرمایه های شرکت ملی مس به شمار می رود، افزود: بزرگترین سرمایه شرکت، نیروی انسانی آن است و به طور حتم این مزیت، دستیابی به اهداف را ممکن خواهد کرد.

    توسعه زیرساخت و کمک رسانی به سیل زدگان

    وی با اشاره به اقدامات موثر شرکت مس طی ماه های گذشته گفت: توسعه زیرساخت ها و کمک رسانی به هم وطنان سیل زده از جمله اقدامات موثر و مثال زدنی این مجموعه طی ماه های گذشته بوده است.

    قدردانی از اقدامات مدیرعامل سابق

    غریب پور ضمن قدردانی از خدمات مدیرعامل سابق شرکت ملی مس اظهار کرد: بزرگترین افتخار برای مدیران، خوشنام بودن و عاقبت بخیری است که بنی اسدی راد به واقع از این ویژگی برخوردار و از مدیران شایسته کشور است. به گفته غریب پور، اسدی راد در طول مدیریت خود در این مجموعه، اقدامات قابل قبولی بجای گذاشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر